Men du bilden du lagt in och visar upp är ju inte från årets SM.Svaret är ju plättlätt. Måste man använda padd drar man åt för hårt. Av vilken anledning behöver man annars padda? Aldrig själv haft behov av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du bilden du lagt in och visar upp är ju inte från årets SM.Svaret är ju plättlätt. Måste man använda padd drar man åt för hårt. Av vilken anledning behöver man annars padda? Aldrig själv haft behov av det.
Det är inte ett foto från Grevagården. ta ett från årets SM. Det är årets SM jag diskuterar inte hur han har ridit förut eller annars.Jag har inte sett någon ritt och är inte direkt sugen på att se dem heller faktiskt
Jag kollade Kittels nu eftersom en skrev att nosgrimman satt hårt och du skrev att den inte gjorde det då då ville jag se själv.
Jag har inte lagt in ngn bild alls. Jag kommenterade att om man inte drar åt nosgrimman massor behöver man ingen padd.Men du bilden du lagt in och visar upp är ju inte från årets SM.
Fy va fult och ta ett foto som inte är från SM bara för att få igång ett drev mot mig.Men du bilden du lagt in och visar upp är ju inte från årets SM.
Det skulle också vara till @Bison.Jag har inte lagt in ngn bild alls. Jag kommenterade att om man inte drar åt nosgrimman massor behöver man ingen padd.
Det är inte ett foto från Grevagården. ta ett från årets SM. Det är årets SM jag diskuterar inte hur han har ridit förut eller annars.
Men nu får du ge dig
Det finns massor med bilder, jag ska inte behöva beskära och lägga in alla här för att du inte orkar kolla själv.
Fy va fult och ta ett foto som inte är från SM bara för att få igång ett drev mot mig.
Oops är padden borta? Hästen står med slack tygel och knervar med munnen- ser inte snyggt ut men så ser det ut då med de gdk måtten.Jag ber om ursäkt och det ser exakt lika illa ut
Ja massor av bilder ifrån SM men olika SM- ta en bild från årets och inte dra till med vad som.
Prisutdelning, en bild eller flera från ritten tackMen den har väl bara käkarna i "fel" läge här med.
Visa bifogad fil 151194
Oops är padden borta? Hästen står med slack tygel och knervar med munnen- ser inte snyggt ut men så ser det ut då med de gdk måtten.
Prisutdelning, en bild eller flera från ritten tack
Tja du vet väl inte hur det ser ut på olika ställen. Bara tog ett foto. Han har säkert ridit med för hård snokrem, det har de alla gjort. ALLA. Och då ingår även gulleryttarna.Eftersom allt ser lika illa ut är det ju uppenbarligen lätt att missa
Jösses, jag är inte så petig, visste inte att det hör till djurplågerispektrat, jag tänker inte ens på om det är en padd inbyggd på undersidan när jag köper ett träns.Padd på undersidan istället för ovansidan....
Men vad spelar det för roll?Prisutdelning, en bild eller flera från ritten tack
Nej, inte vad gäller ritten som helhet. Och det du inte förstår är att en tillåten snokrem, eller då nosgrimma faktiskt kan stramas åt om hästen gapar. Du vet hästar gapar om de vill gapa , det är ingen rörelse som nosgrimman stoppar, om den är gdk och hästen är still i munnen då ser det OK ut, är hästen inte still i munnen så stramar givetvis nosgrimman åt eftersom det är så tajt marginal.Du kommer inte ändra dig oavsett hur mycket bilder jag än lägger upp
Så tack för visat intresse men nu ska jag borsta mina katter, det är mer givande än detta
Det här bryter ju helt uppenbart även mot FEIs reglemente iom att luftvägarna är strypta, för visst stod det att det var förbjudet.Jag ber om ursäkt och det ser exakt lika illa ut
Visa bifogad fil 151193