Bilder på blåa tungor

Bara googla så kan du se ett helt gäng med bilder.
Jag anser att regeln är ett skämt och att det är på tok för hårt.
Jag hittar inget, tänk på att du lägger ut bild från årets SM så du inte får upp från något annat åt det fick jag.

Jag håller med om regeln, men vidhåller att det är svårt att se på bild fast det är gdk.
 
Jag hittar inget, tänk på att du lägger ut bild från årets SM så du inte får upp från något annat åt det fick jag.

Jag håller med om regeln, men vidhåller att det är svårt att se på bild fast det är gdk.

Tycker det är väldigt tydligt på bild när en nosgrimma sitter hårt.
Finns bilder både från ritten och efter. Rejält paddan nosgrimma också, trevligt 🙄
 
Att det här är godkänt är så tragiskt att jag vill gråta.
1000027664.jpg
 
Ser du inte bilden som hon lagt in i tråden?
Ser ju hemskt ut.
Såg den nu, jag såg ritten inte prisutdelningen så jag vill fortfarande ha en bild från ritten, dessutom är fotot tagit framifrån, ingen kan säga hur det ser ut och hur hästen håller käken. Regeln är fortfarande gdk med snål marginal, och regeln är om hästen står i avslappnat läge med käken.
 
Jo, det gör det om du klickar runt lite. Sen är det bara att zooma in och kolla.
Men du verkar ju bestämt dig för att allt är toppen och jättebra.

Lägg inte dina ord som att jag tycker så, ritten va fantastisk, hästen såg jättetrevlig ut, klart bäst- trean ex va bedrövligt riden med hård hand och nära kont gapande mun . bilder? klagomål?
 
Såg den nu, jag såg ritten inte prisutdelningen så jag vill fortfarande ha en bild från ritten, dessutom är fotot tagit framifrån, ingen kan säga hur det ser ut och hur hästen håller käken. Regeln är fortfarande gdk med snål marginal, och regeln är om hästen står i avslappnat läge med käken.
Varför spelar det roll att bilden är tagen framifrån, och i vilken position hästen har käken?
Ser det ut sådär, oavsett hur hästen vrider käken, så är det svinhårt spänt?

Finns inga vinklar varken på käkar eller bilder som kan förmildra det där på något sätt alls. Vad är det för värld, att ens dra åt såpass att hästen inte kan vrida käken utan att den spänns åt på det viset som syns på bilden? Hästen ska väl kunna vrida på sin käke precis som alla vi andra har rätt att göra. Dessutom behöver man inte ens titta på nosgrimman för att se att hästen är otroligt illa till mods. Det syns i hela ansiktet på den.
 
Lägg inte dina ord som att jag tycker så, ritten va fantastisk, hästen såg jättetrevlig ut, klart bäst- trean ex va bedrövligt riden med hård hand och nära kont gapande mun . bilder? klagomål?

Jag har inte sett någon ritt och är inte direkt sugen på att se dem heller faktiskt 😅
Jag kollade Kittels nu eftersom en skrev att nosgrimman satt hårt och du skrev att den inte gjorde det då då ville jag se själv.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp