Konstigt att du kom så nära.Var då om inte prisutdelning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konstigt att du kom så nära.Var då om inte prisutdelning?
Du kan ju lägga in fotot.
Jag hittar inget, tänk på att du lägger ut bild från årets SM så du inte får upp från något annat åt det fick jag.Bara googla så kan du se ett helt gäng med bilder.
Jag anser att regeln är ett skämt och att det är på tok för hårt.
Jag hittar inget, tänk på att du lägger ut bild från årets SM så du inte får upp från något annat åt det fick jag.
Jag håller med om regeln, men vidhåller att det är svårt att se på bild fast det är gdk.
Jag hittar inget, lägg in en bild.Tycker det är väldigt tydligt på bild när en nosgrimma sitter hårt.
Finns bilder både från ritten och efter. Rejält paddan nosgrimma också, trevligt
Jag hittar inget, lägg in en bild.
Ja det ska liksom inte bukta inåt där..Att det här är godkänt är så tragiskt att jag vill gråta.
Visa bifogad fil 151189
Det ser totalt bedrövligt ut, borde inte ens vara något att diskutera.Att det här är godkänt är så tragiskt att jag vill gråta.
Visa bifogad fil 151189
Ja det ska liksom inte bukta inåt där..
Kan du inte visa den bild du menar visa det du menar? Jag hittar fortfarande ingen bild som är så nära så man kan se.Tänker inte spara ner och göra 10 inlägg
Kan du inte visa den bild du menar visa det du menar? Jag hittar fortfarande ingen bild som är så nära så man kan se.
Ser du inte bilden som hon lagt in i tråden?Kan du inte visa den bild du menar visa det du menar? Jag hittar fortfarande ingen bild som är så nära så man kan se.
Tack för bilden, nej det finns inte massor av bilder.Men nu får du ge dig
Det finns massor med bilder, jag ska inte behöva beskära och lägga in alla här för att du inte orkar kolla själv.
Tack för bilden, nej det finns inte massor av bilder.
Såg den nu, jag såg ritten inte prisutdelningen så jag vill fortfarande ha en bild från ritten, dessutom är fotot tagit framifrån, ingen kan säga hur det ser ut och hur hästen håller käken. Regeln är fortfarande gdk med snål marginal, och regeln är om hästen står i avslappnat läge med käken.Ser du inte bilden som hon lagt in i tråden?
Ser ju hemskt ut.
Svaret är ju plättlätt. Måste man använda padd drar man åt för hårt. Av vilken anledning behöver man annars padda? Aldrig själv haft behov av det.Att det här är godkänt är så tragiskt att jag vill gråta.
Visa bifogad fil 151189
Jo, det gör det om du klickar runt lite. Sen är det bara att zooma in och kolla.
Men du verkar ju bestämt dig för att allt är toppen och jättebra.
Varför spelar det roll att bilden är tagen framifrån, och i vilken position hästen har käken?Såg den nu, jag såg ritten inte prisutdelningen så jag vill fortfarande ha en bild från ritten, dessutom är fotot tagit framifrån, ingen kan säga hur det ser ut och hur hästen håller käken. Regeln är fortfarande gdk med snål marginal, och regeln är om hästen står i avslappnat läge med käken.
Lägg inte dina ord som att jag tycker så, ritten va fantastisk, hästen såg jättetrevlig ut, klart bäst- trean ex va bedrövligt riden med hård hand och nära kont gapande mun . bilder? klagomål?