Bilder på badbruden

N

nässla

Var och provdoppade vår 17-veckors valp idag, vi trodde att hon skulle vara osäker och gå runt lite i vattenbrynet men inte... Vatten var ju bara helskoj!

En första koll...
12493819.jpg

Husse får vackert följa med ut på djupare vatten
12493822.jpg

Stänker lite...
12493824.jpg

Hittade en pinne i vattnet
12493828.jpg

Hon hade kunnat stanna kvar på stranden hela dagen, men en timme fick räcka. Det var nog massor av intryck, för nu sover hon som bara en valp kan :)

Sv: Bilder på badbruden

Såg att jag hade missat det, prova uppdatera tråden så ska bilderna synas.

det spelar ingen roll om vi uppdaterar tråden då det är ditt album som du länkar ifrån som inte är publikt..
Ändra det på Pixboxså får vi se på bilderna ^^

Jag ändrade det ca 1 minut efter att jag lade in tråden, när jag upptäckte att bilderna inte syntes (samtidigt som Sorbe skrev sitt inlägg, därav min uppmaning om att uppdatera tråden). För mig syns de nu trots att jag är utloggad från pixbox. Men det funkar alltså inte för andra?
Försöker igen då...

En första koll...
12493819.jpg

Husse får vackert följa med ut på djupare vatten
12493822.jpg

Stänker lite...
12493824.jpg

Hittade en pinne i vattnet
12493828.jpg

Nu då? :confused:

Nej ,jag kan inte se något.

Prova att vara utloggad från pixbox när du hämtar länkarna. Det kan vara skillnad.. så blev det för mig innan jag lärde mig i alla fall =)

Konstigt, det har ju funkat förut :mad: Provar med första bilden bara då...

12493819.jpg

Ja, för att vara första gången hon är nära vatten är hon stentuff :banana:
Fast jag vet egentligen inte något som skrämmer henne, mer än dammsugaren... I övrigt är hon stenhård rakt igenom verkar det som!

åååh, lyllos dejj! Jag vill också ha en hund som ääälskar vatten! :angel: Min hund hatar ju att bli duschad i badkaret, så nu får vi se hur det ska gå på stranden! :rofl:

Liknande trådar

Hundträning Jag har en 13 veckors valp som blir rädd/ osäker när folk vill hälsa. Så fort någon visar intresse för att hälsa så börjar hon skälla...
Svar
11
· Visningar
2 046
Senast: Heddiz
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 731
Senast: Calmiche
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 606
Senast: Intejag
·
Övr. Hund Jag har en shetland sheepdog på dryga året, hon har sen hon kom till mig som 8 veckors valp alltid haft väldigt svårt för andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 441
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023