Bilder på äldre hund 6-16 år

Kiraya

Trådstartare
Bilder på äldre hund. min hund är 10 år gammal och ibland sur men varför min hund är sur?

Sv: Bilder på äldre hund 6-16 år

Hunden tycker du har fula tapeter och vill att du ska tapetsera med ljusrosa tapeter med lila stjärnor på. Han vill dessutom lyssna på Judas Priest 2 timmar om dagen för att vara nöjd med livet.

Seriöst, hur tror du någon på ett forum ska kunna veta varför din hund är sur om man inte får mer information än att hunden är tio år?

Hade min 10.5 åriga hund blivit sur helt "utan anledning" så hade det varit dags för ett veterinärbesök för att kolla upp hur han mådde.

Hunden tycker du har fula tapeter och vill att du ska tapetsera med ljusrosa tapeter med lila stjärnor på. Han vill dessutom lyssna på Judas Priest 2 timmar om dagen för att vara nöjd med livet.

Seriöst, hur tror du någon på ett forum ska kunna veta varför din hund är sur om man inte får mer information än att hunden är tio år?

Hade min 10.5 åriga hund blivit sur helt "utan anledning" så hade det varit dags för ett veterinärbesök för att kolla upp hur han mådde.

:rofl::rofl:

När en hund helt plötsligt blir sur utan att tidigare har varit det så är det ofta ett tecken på att något inte är som det ska. Det kan vara att hunden har ont någonstans eller att hunden har börjat se dåligt.

Eftersom din hund är tio år så är det inte omöjligt att den har fått vissa åldersförändringar. Jag tycker att du ska boka en tid hos veterinären för att kolla upp vad som har gjort att din hund har fått ett förändrat beteende.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 164
Senast: MML
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
400
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 957
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna