O

oseriös

måste bara lägga in lite bilder från idag när jag tog fälttävlanskortet :D
P7200012.jpg

stoooort hopp
P7200027.jpg

temporidning i galopp
P7200022.jpg

hoppar upp ur vattnet
P7200023.jpg

efter vattnet
e8c30f64.jpg

soffan
819e93bf.jpg

hoppa den större grinden
a35b8535.jpg

hopp
fcbcbee7.jpg

hoppar grav där men de syns inte

Sv: bilder :p

Fina bilder, vad duktiga ni är!
Det är ju hemma hos mig. :) hade jag vetat hade jag ju kommit o kollat :) Vad tyckte du om Cia?

Senast ändrad:

Visst är det kul! :banana:

En liten fråga, på kortet som heter efter vattnet, vad har hästen på sitt vänstra framben..?

tack =) jo men vi kommer tillbaka! Lugnt! jätte fint ställe och alla var jätte trevliga! Jo hon var bra, men hon kunde sagt lite mer grejer som man kunde förbättra sig på .. men annars var hon bra =)

aa :D

hmm.. vet inte vad du menar.. honm har ett skydd och en vit strumpa.. och boots men den syns inte på bilden tror jag.. vad är det du undrar vad hon har för nått?? :p

Tycker det ser ut som att skyddet åkt ner på den bilden som aicha menar, så att man ser mer av det vita?

Fina ni är. :)

Men stackars bukemänniskor som sitter på modem....:smirk:

jo så vart det nog.. men det var nån som rättade till det innan jag fortsatte :bump:

oseriös skrev:
tack :)

sorry... men ändå.. modem är ju ändå ute så.. :devil: :p

Det va så lite.

Nej, det är många som ännu sitter på modem, och jag vet många på buke som ännu gör det.

tack tack =)

det är inte min häst.. men hon är sv. halvblod e. De Niro , ue. Standford

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: Marvin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 190
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 385
Senast: fixi
·
Relationer Inspirerad av ett poddavsnitt som tog upp ämnet och chockad över vad folk kan göra i sin snålhet - vad är det snålaste ni varit med om...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka