Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inhopp sunken road, man ska ner i hålet där som inte syns (man ser bara flaggorna) på ett galoppsprång och sen är det ett galoppsprång därnere och sen upp igen
Alltså såna hinder som det där är precis anledningen till att min knäppskalle-hopphäst aldrig kommer gå höga klasser i fälttävlan..... Hon skulle definitivt forsöka hoppa rakt över hela "road-en", i stället för ner och senn upp....
Får nog hålla kvar min goa gråa ett tag till, känner jag! Tänker åka på träningsläger till Johan i juli, med dom båda om allt går vägen...
haha nädå.. det är ju iallafall 5-6 meter därnere i gropen. inte ens min gamle galne försökte sig på något sådant... och då gick han lätt på studs på 9 meter i början av sin karriär
Hmmm, altså min går på 2 steg på 4-stegs avstånder..... Så hon kanske är liiite mer sansad då! Men vi får väl se om jag vågar forsöka, kanske får travhoppa in då åtminstonde....
Japp!Hon gör verkligen ALLT för att sätta foten på mark o inte i det otäcka vattnet....
jag har väl sällan filmer från tävlingar.. jag hatar filmer