Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg intressant ut, men om jag får fråga.. vafö gör ni på detta viset?Ja det är ju verkligen lärorikt att få se sig själv i efterhand och analysera.
Idag blev det uppsutten löshoppning
Till stor del är meningen att öka förtroendet, lita på hästen, inte lägga sig i utan bara fokusera på att vara följsam och balanserad. Det jag hjälpt mig mycketSåg intressant ut, men om jag får fråga.. vafö gör ni på detta viset?
Ja det är ju verkligen lärorikt att få se sig själv i efterhand och analysera.
Idag blev det uppsutten löshoppning
Såg precis att @emma-vsm inte hade träns på hästen så håller med dig till fulltGah, vad läskigt!
Innan vi ledde henne upp till A rusade hon lite och då stämde det inte till sista hindret. Men när hon höll sig lugn och hann tänka blev det bra@emma-vsm Tyckte det var ok till det blev så långt till nästa hinder! Men det är klart, man börjar ju på lägre höjd förstås!
Hade varit spännande och säkert väldigt nyttigt att prova.
Ja supernyttigtMen gud vilken bra idé att löshoppa sådär! Då får man ju verkligen chansen att sitta still o bara följa med!
Då har vi börjat fälttävlanssäsongen 2015! Med en stilterräng i Flyinge, kul att kunna rida bara det roligaste , terrängen
!Felfria på hinder och inom maxtiden, med 7.3 poäng i stilbedömningen. Klassen var delvis delad för det var 2 st domare som dömde vartannat ekipage. Vilket gjorde att placeringarna delades på hälften efter domare. Jag hamnade precis utanför med min domare, hade jag fått samma poäng för den andra domaren hade det räckt till en tredjeplats! Lite surt kan jag tycka, speciellt nu när jag kom första utanför, annars hade jag väl inte brytt mig . Men jag är verkligen nöjd med hästen så vi hade inte kunnat göra så mycket annorlunda!
Hihi, har inte orkat kolla resultaten men jag kan tänka mig att Ted ligger lite högre än Anna Anade bara att det var du men hann inte titta något
Nej resultaten har inte kommit ut än, equipe online verkar inte ha fungerat på hela dagen för dem. Aha, men var du där?
Då har vi börjat fälttävlanssäsongen 2015! Med en stilterräng i Flyinge, kul att kunna rida bara det roligaste , terrängen
!Felfria på hinder och inom maxtiden, med 7.3 poäng i stilbedömningen. Klassen var delvis delad för det var 2 st domare som dömde vartannat ekipage. Vilket gjorde att placeringarna delades på hälften efter domare. Jag hamnade precis utanför med min domare, hade jag fått samma poäng för den andra domaren hade det räckt till en tredjeplats! Lite surt kan jag tycka, speciellt nu när jag kom första utanför, annars hade jag väl inte brytt mig . Men jag är verkligen nöjd med hästen så vi hade inte kunnat göra så mycket annorlunda!
Har för mig optimaltiderna var 2.40 resp 2.50. Har du tex 21 s över så får du 2.1 avdrag