Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inhopp sunken road, man ska ner i hålet där som inte syns (man ser bara flaggorna) på ett galoppsprång och sen är det ett galoppsprång därnere och sen upp igen
![]()
Alltså såna hinder som det där är precis anledningen till att min knäppskalle-hopphäst aldrig kommer gå höga klasser i fälttävlan..... Hon skulle definitivt forsöka hoppa rakt över hela "road-en", i stället för ner och senn upp....![]()
Får nog hålla kvar min goa gråa ett tag till, känner jag!Tänker åka på träningsläger till Johan i juli, med dom båda om allt går vägen...
haha nädå.. det är ju iallafall 5-6 meter därnere i gropen. inte ens min gamle galne försökte sig på något sådant... och då gick han lätt på studs på 9 meter i början av sin karriär![]()
Hmmm, altså min går på 2 steg på 4-stegs avstånder.....Så hon kanske är liiite mer sansad då! Men vi får väl se om jag vågar forsöka, kanske får travhoppa in då åtminstonde....
![]()
![]()
Japp!Hon gör verkligen ALLT för att sätta foten på mark o inte i det otäcka vattnet....![]()
jag har väl sällan filmer från tävlingar.. jag hatar filmer