Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

KL

Jag var i Mantorp för att titta på lite fälttävlan idag och lyckades hitta en gammal bekant och tillika bukefalist i startlistan. ;)

13_01-1448.jpg

13_03-1450.jpg

13_02-1449.jpg

Var det någon mer där och red 90-klassen och eventuellt vill se sig själv på bild så hojta till!

Vilka fina bilder :)

Jag red första 90-klassen. Alltså den som red dressyr och hoppning på fredagen. Oj, vad kul både jag och Kimbi tyckte att det var, efter över ett år borta från banorna.

Såhär såg vi ut!

Senast ändrad:

Åh vad glad jag blir! Min fotograf var hästskötare så jag har inte en enda bild från tävlingen, kul att jag fastnade på dina bilder! Dom är jättefina! Får jag använda?

Tack!

Ja hon är trevlig och kommer nog bli ännu bättre med lite tid och tålamod!
Jag såg dig inte, och vet inte om jag skulle känna igen dig, det måste vara nästan tio år sen vi sågs?

+ marty & Novali

Tack! Det är väldigt roligt att fota terräng eftersom hindertyperna är så varierande. :)

Nja, inte tio men 6-7 år sen är det nog. Jag ville inte störa under tävlingen med att hälsa och ganska snart efter att du ridit blev jag tvungen att åka iväg lite akut. Hur långt uppehåll har du haft? Har du Jocke kvar?

Haha, det verkar som så. Tack för en fin bild på min Kimbi. Hon ser grymt lycklig ut :).

Berätta mer för oss mindre insatta!

Kuligt! :-D

Det är en 6årig Irländare som inte gjort så mycket direkt :) En hel del jobb behövs i dressyren även om han absolut är på rätt väg. Hoppar trevligt och är tränad i terräng en hel del.

Har gått point to point på irland så hoppa långt kan han ;) Verkar vara en jättetrevlig häst och fram för allt en otrolig galopp som jag bara längtar att få prova i terrängen

Vilka fina bilder!

Du råkar inte ha några på sista startande i klassen..? Typ 522, tror jag numret var. :)

Vad mycket fina bilder från Mantorp! :)

Jag var också där, har precis kommit ned tillräckligt mycket från mina rosa moln för att skriva här!

Lilla söta Gobi var bara helt awesome i alla tre grenar, och det gav oss den blågula rosetten i 100-klassen!

Var verkligen supernöjd med dressyren, bara några små misstag annars gick han så himla bra! Och domaren skrev bara snälla saker och gav oss bästa poängen för dagen (precis som fio redan har påpekat via fb så lyckades jag äntligen få bra poäng i mantorp, ska ej gnälla mer om detta nu :p).
Hoppningen var felfri, men var lite glad att några bommar låg stadigt...lilla häst är lite för kaxig ibland, har lite jobb kvar på lydnad o eftergift...

Terrängen var underbar! Första felfria 100-klassen för oss. Vilken ljuvlig liten häst jag har!
Det märks ju fortfarande att han är lite grön, för vissa språng blir väl stora :D Såhär käckt tog vi oss an vattnet!
DSC01364_liten.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka