Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Precis som Marty undrar jag över ponnyns ålder. Åldersgränsen är ju fem år för ponny och din är ju bara en 3-åring :confused:

Men det ser ni ju på bilderna att den där ponnyn inte är 3 år.. troligtvis har hon skrivit fel.. den är nog inte en -10 utan 10 år skulle jag tippa!

Jag satt på jobbet och kunde inte titta på bilderna. Fängelset är restriktiva med vilka sidor man får surfa på :p
Nu när jag har tittat ser jag ju att den solklart är äldre än så.

Hahaha, hon är 10 år, blandade ihop det lite, skulle skriva -03 och satt samtidigt och tänkte -att oj, hon är redan 10 år!!! Nog för att hon var snygg redan som treåring:d

Senast ändrad:

Supersnygg ponny! :love:

Jag fortsätter agera blåbär här som balans till alla er "riktiga" ryttare.

Hoppas kunna starta något lite lätt under hösten med min vita springare. Av videon att döma blir det ingen stilterräng... :rofl:

http://youtu.be/kK_2SyB1dqM

kl

Jag var på en jättebra pay&cross/terrängträning i Åkerbo i helgen som var! Lilla häst liknar mindre och mindre en ponny och mer och mer en stjärna :love:

DSC01057_liten.jpg
DSC01061_liten.jpg
DSC01066_liten.jpg

Fina bilder o jättekul för dig att du fått en häst som går så bra! Det är du värd tycker jag.:)

Det gick bra! Jag har några bilder som ligger på Facebook, kanske hinner lägga upp här ikväll. Fotografen ville testa underifrån-perspektivet :)

Prince fair- fastnade jag på någon av dina bilder?

På styringe i em.. skönt väder med moln och vind !! Rolig träning och dom håller på och bygger om vattenhindret..eller nått En ny sorts halvcoffin med rätt många galoppsprång emellan var oxå nytt.. och en liten spets. Blir nog fint nästa helg!! Kommer det inget regn nu innan tävlingen så är ett tips att brodda smart! Det är svinhalt och hårt så små isbrodd rekommenderas...

1001905_10151750283846797_1380741656_n.jpg

Senast ändrad:

kl

Eftersom jag inte kan bidra med några filmer eller bilder på oss, så tänkte jag dela DEN HÄR filmen på min hästs kusin när han går 2012 års Rolex Kentucky CCI****. Riktigt bra film där ryttaren analyserar ritten, sjukt intressant!

Ja den är bra.. jag såg den "förlängesedan" någon dag efter tävlingen!

Förresten du har inte sett den där filmen från när han fick hästen och sen till färdig tävlingshäst..

Här är den!

http://www.youtube.com/watch?v=njj39Wpl28I

Ja med tanke på att det är Zamonas kusin..

Tyvärr blev han av med hästen och fick inte fortsätta rida den efter Rolex...

Senast ändrad:

Ja verkligen kul att träna ihop och kul att se din nya stjärna live. Hon är superfin :)
Jag är väldigt sugen på att komma neråt igen och träna mera.

Ni fastnade på nån bild vet jag, tror att jag får resten av bilderna nu i helgen!

Tack! :)

Hedwig: :)
Härligt! Ser väldigt trevligt ut (och oh, nostalgin... min gamla hemmabana)
Fler dressyrekipage borde göra som ni :bump:

Fina bilder o jättekul för dig att du fått en häst som går så bra! Det är du värd tycker jag.:)

Tack :) :o
Jag är så väldigt glad för den här lilla hästen, han är så himla mysig och enkel att rida i terrängen. Väldigt bra för självförtroendet med en sån :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka