Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Haha klockrent! fast bästa namnet på ett fullblod jag någonsin hört är ändå Hoof Hearted :D Ser ju fint ut när man skriver det, men när man säger det snabbt så låter det som Who Farted :D

HAHAHAHAAAAAAAAA!!! :rofl:
SÅ min typ av humor! XD

Novali01: Ja men titta, likisar!

Kul med bilder på Britta! Hur stor är hon? Hon ser stor ut :D

Men Nova, schabraket plockar fram det gula i svansen, kalla färger på skimlar ju :eek: ;)

Kul med bilder på Britta! Hur stor är hon? Hon ser stor ut :D
Britta är en liiiiten häst!:D En liten påwnie jämförsvis med Grå, ca 160-162 cm. Känns väldigt bekvämt när man ska hoppa av o märker att man står på marken långt innan man trodde!:idea::laugh:

Men Nova, schabraket plockar fram det gula i svansen, kalla färger på skimlar ju :eek: ;)

Men nu har du hängt för länge på Dressyrforumet o haft ihop det med fiorano!:eek: Detta är FÄLTTÄVLANS FORUMET, vi är inte så knussliga med matchning!:rofl::rofl:

FYI så titta på filmen så ser du att det är utbytt redan...:angel:

Tack aprilia! Gissa om det var roligt att få köpa ett pannband med rosa stenar till min lilla prinsessa...:D

Britta är en liiiiten häst!:D En liten påwnie jämförsvis med Grå, ca 160-162 cm. Känns väldigt bekvämt när man ska hoppa av o märker att man står på marken långt innan man trodde!:idea::laugh:

Men nu har du hängt för länge på Dressyrforumet o haft ihop det med fiorano!:eek: Detta är FÄLTTÄVLANS FORUMET, vi är inte så knussliga med matchning!:rofl::rofl:

FYI så titta på filmen så ser du att det är utbytt redan...:angel:

Oj! Ja, jag är ju inte känd för mitt ögonmått :angel:

HAHA, jag har ALDRIG kommit på tanken att beigt schabrak till Tiger iaf, dressyr eller inte :D

På filmen har ni dock fint schbrak och ni är så fina! Du har en himla förmåga att få dina hästar att se så väldigt okomplicerade och glada ut :bow:

Ha ha ha ja kanske det! Ska genast upphöra med detta ofog att hänga på Dressyr....;)

Japp Rebecka, jag har TVÅ grå nu så livet leker!:banana: Eller kanske inte för Grållan, dvs Britta, är inte riktigt så okomplicerad som hon ser ut på filmen...idag har vi övat piruetter, caprioler och levad! Är ju precis vad en nybliven 6-åring ska kunna....NOT!!! Dubbel NOT! Den lilla envetna busrumpan ska inte galoppera snällt i höger varv utan gör då dessa små krumelurer, efter lite åthutning går det bättre.:cool:

KL

Aaaaalltsåååå, nu var jag ju bara tvuuuungen att också göra såhär! Stäng helst av ljudet för det låter typ som om jag håller på att flåsa ihjäl mig:angel:

Ja! Jag GILLAR att det dyker upp fler rid-filmer! :banana:
Känner mig som något av en trendsättare här, och kom ihåg: No guts, no glory!

Kanske var lite otydligt :p

Men nu har jag nåt ännu bättre att bjuda på! Inomhusterräng :love:

http://www.youtube.com/watch?v=T3-JIqB22uE

Tror det är 6e gången totalt han hoppar med ryttare, första gången han hoppar mer än bommar (med någon enstaka sockerbit i), första gången han rids på ett nytt ställe! Sååå duktig :banana:

Vilken fantastisk inställning han har! Även om han tycker att vissa hinder är jätteläskiga så hoppar han och nästa gång är det inte alls lika läskigt! Duktiga ni!

Vi har hoppat årets första Pay n Jump idag!
Hon var superduktig!!!
Vi missbedömde planket och fick ett pet - men allt som allt gick det suuuper!

hopp3_190173186.jpg
hopp2_190173449.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
18 19 20
Svar
398
· Visningar
24 123
Senast: co-SMAD4
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V