BILDER: Korsnings Hästar

D

dannii

Nu vill jag se bilder på era korsnings hästar :D Jag är grymmt förälskad i just korsningar av alla dess möjliga slag :) Visst är jag lite stollig?? :cool: En korsning jag är mycket inne på är dock vbl-travare/welsh :crazy:

Men alla korsningar är välkommna :love:

Sv: BILDER: Korsnings Hästar

Det finns en massa korsningstrådar på gnägg, har du sett dem?

aa det har jag :D men jag har kollat på dom 10000000000 ggr och vill se nya bilder :D

Såna här trådar passar bättre på gnägg, om den ska ligga här ska stam skrivas ut för att passa in.

hälsar moderatorn

aha, förlåt. Jag är ny på sidan så jag inte så bra än. men hur ändrar man då??

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
797
Senast: Kirre
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 054
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 283
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka