Bilder icloud

BernT

Trådstartare
Jag tänkte kolla igenom gamla bilder förut på mitt icloud-konto men kan inte hitta äldre bilder än från september 2016. Alla gravidbilder, alla bilder på typ hela dotterns första år är borta :( De ska ha blivit sparade på icloud så fattar inte varför jag inte kan hitta de alls. Har bytt telefon 2 gånger sen 2015 (iphone alla, först 6+, sen 7 och nu 7+) och alltid sparat över det gamla till den nya. Men nu hittar jag inget. Ska de inte ligga bland bilder?

Jag har fattat det som att iCloud har exakt samma bilder som du har på din telefon. Alltså om du plockar bort en bild på din telefon så försvinner bilden även från iCloud.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar