Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

*kl*

Jag hakar på och visar också bilder från Dagstorp

STILL0661.jpg

STILL0668.jpg

Ååå..blir så himla sugen på at rida teräng, men verkar ju jätte läskigt när man kommer upp åt:o
Sen har man inte häst till det heller:grin:

Alla har verkligen super fina hästar, speciellt de me kallblod:angel::love:

Här finns det massor av bilder från träningar och tävlingar i Hofors :)

www.lakriitzfoto.pixbox.se

Jag tycker hon är jätteduktig att fota :love: men själv är hon väldigt blygsam :o

Rena proffset ju!:bow:

Off topic...med den utstyrseln på dottern lär hon inte försvinna i mängden iaf....;)

Rena proffset ju!:bow:

Off topic...med den utstyrseln på dottern lär hon inte försvinna i mängden iaf....;)

Det är väl bäst jag lägger ut förklaringen med en gång...

Dräkten är en 18-års present från hennes (enl. egen utsago) helt sy-handikappade tävlingskamrater. Dotter hade lovat att bära den på sin födelsedag om de klarade att sy den själva

Stackars barn! Jag hoppas verkligen inte hon behöver ha den fler gånger!

;)

Ja men var hittar man dom nuförtiden ?!
Utan att dom kostar tusentals kronor... ;)

När jag letar hittar jag bara med dessa resorer och jag vill inte ha resår.

Börjes har. Jag köpte en därifrån för ett antal år sedan och den hänger med fortfarande.

Ja men var hittar man dom nuförtiden ?!
Utan att dom kostar tusentals kronor... ;)

När jag letar hittar jag bara med dessa resorer och jag vill inte ha resår.

Grolle har en helt vanlig martingal :angel:

Betti har en förbygel hittad på REA på Mantorps travet

Grolle är dessutom dagen till ära iförd flyweil på nosen, vilket jag några timmar tidigare blev tipsad om skulle funka på "headshakers", vilket det också gjorde:bow: TACK KICKI! :bow:
I fortsättningen kommer han dock att bära en mer diskret svart lädersak och inte Bettis hagtrasa :D

Grolle har en helt vanlig martingal :angel:

Betti har en förbygel hittad på REA på Mantorps travet

Grolle är dessutom dagen till ära iförd flyweil på nosen, vilket jag några timmar tidigare blev tipsad om skulle funka på "headshakers", vilket det också gjorde:bow: TACK KICKI! :bow:
I fortsättningen kommer han dock att bära en mer diskret svart lädersak och inte Bettis hagtrasa :D

Men herregud.....;) Tur att utrustningen fungerade, man måste våga för att vinna - vad tror du om en svart som finns för travhästar som är stänkrädda!? Men det kanske är en sån du har avsikt att sätta på sen! :)

Jag är så glad att ni försöker och ligger i med er fina Grålle, det värmer i mitt hjärta!:bow:

kl

jag slänger in några bilder från första terrängträningarna med Sot då:laugh:
kommentera gärna:d
21311495.jpg

21311496.jpg

21311497.jpg

21311498.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?