Sv: Bilder från träning och tävling
Ser ut som den lille!
Off topic:
Vilka var där och hur gick det för er då?
Det var en hel del Svenskar där.
Jag kan ju berätta hur det gick för mig i vart fall
Han skötte sig väldigt bra eg hela tävlingen även om resultatet inte var som jag ville.
Bra dressyr som jag tyvärr inte fick betalt för, vilket nog ingen Svensk fick på denna tävling
Två ner i hoppningen vilket nog är rekord för honom
Vet faktiskt inte vad som hände!?? Han rev första hindret och det sista. En förklaring kan vara att det var rejält halt på hoppbanan och eftersom jag red så tidigt så hade jag inte broddat tillräckligt. Kändes helt ok när man gick faktiskt, men sedan såg jag inte en enda häst som inte halkade så något konstigt var det.
Terrängen var stooooor för en så orutinerad häst som min och jag gick den flera ggr för att övertala mig själv hur vi skulle hoppa vissa hinder. 2600m i Lätt klass var ju även det i det mastigaste laget för min lilla plutt.
Men efter en väldigt jobbig kväll/natt där jag var sjuk så var man ju sådär lagom glad. Men dagen slutade helt fantastiskt
Felfri med lite tidsfel!! Han var så otroligt duktig och jag blev så otroligt stolt över honom och det sätt han både galopperade och hoppade så att även idag känner jag lyckorus
Så summan var en jättebra tävling med ett stärkt självförtroende.
Jag slutade på 11 plats några placeringar utanför pris