Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Jajamän:d, träning igår:D.
Faktiskt de enda bilderna jag har på mig och pållan när jag rider över huvud taget. Brukar vara jag som är bakom kameran, så jag har däremot mååånga bilder på mina kompisar och deras hästar :angel:

En bild på oss från träning igår :D
CIMG1458.jpg

Tack så mkt! :D

Jag får se när vi planerar in debuten, måste ju först kvala också ;) Vi ska fortsätta träna o se var vi hamnar. :laugh: ska på en klubbtävling 1 juni o starta 70 + 80 cm Clear Round i banhoppning - som blir vår första hopptävling. sen får vi se om vi startar 90 + 100 cm senare i sommar..
här uppe är det ju så fattigt med fälttävlanstävlingar :devil: det finns en 90-klass på UVFK i början på september, så om det blir ngt så blir det den.

men jag tror det snarare blir så att vi kvalar i höst och har vår debut våren 2009 ist. ;)

Grattis!!_D

fin pålle (:

nu ska jag komma å lägga mig i också *host*

Terrängträningen igår, min kära mor klarade inte av att få ett enda kort över nåt hinder... men det stog två tjejer å fotade, ska försöka se om nån kanske kan ge/sälja nåra bilder till mig...
men här har ni muppen och lillan xD jag jobbar stenhårt med mina händer och så, jag litar inte på henne tillräckligt för att släppa fram henne och då hon e osäker så motarbetar vi varandra ganska hårt....:/ men kul e det!!_D

"asså, det här ser misstänksamt ut...."

LillanterrngGusturbommar8maj007red.jpg

"okdå, hoppa stort och full fart!!"

LillanterrngGusturbommar8maj009red.jpg

här stog vi aslänge, "fan heller" sa lillan, "kom igen" sa jag...." mums" sa lillan då hon insåg att det stack upp pinnar från hindret, och dom gick å äta!!:O
Oj, va rädd hon va för det *hehe*
nervöst beteende xD

LillanterrngGusturbommar8maj010red.jpg

jippie!!

LillanterrngGusturbommar8maj011red.jpg

LillanterrngGusturbommar8maj012red.jpg

fortsättning......

haha, jag känner igen det där med att ens föräldrar alltid tar kort vid fel tillfälle.. :rofl:

vad fina ni är! :love: ni ser ut att ha superkul! vad har du för pålle?
å vilken fin bana! :bump:

haha jaa, fast med tanke på hur teknisk mamma e så ska jag vara glad att hon fick igång kameran xD

Tack :o:D vi har superkul, men ibland motarbetar vi varandra vilket resulterar i stopp på tjurig och osäker märr :cool::)
Livmodersimport irland, regad sv. ridponny, 9 år....:)

Hofors RS :love:

måste bara säga att ja e typ kär i din pålle, fiin :) ras?
Han ser så himla glad ut! :love:

det är bara att träna på! med träning så kommer det lossna!
(har själv haft problem med att pållen slinker undan hindrena som en orm, men det är för att jag slutar rida innan hindret o om inte ryttaren ger signaler till att hoppa - ja då är det ju ingen idé att hoppa tycker pållen. med all rätt! men med träning har jag lärt mig o håller på o lära mig fortfarande!)

hihi, vad roligt att du gillar honom :D han är en kallblodstravare på 17 år. världens mysigaste :love:

Japp, när knät har läkt ska vi sätta igång med träningen igen, ska på skola där FT ingår i lektionerna också, och kanske ingen tävling i år men nästa år, då j*vlar :p:D

:love: han ser såå positiv och glad ut :D

tervatten.jpg

<br/>
Terrng.jpg

<br/>
terrng2.jpg

Jag och Spin på vår första träning. Ursäkta sisten:o! Vattnet var ingen favorit, men hon är övertalningsbar. Hon hoppar dock alltid när man minst anar det!:D

KL

Denna tråd håller på att somna så jag bidrar med lite bilder från helgens tävling i Dagstorp.

Strax innan framridning
20962755.jpg

Andra hindret
20962754.jpg

Målgång
20962752.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?