Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Ja det är jättehärligt :love: Tack så mycke! Du och din häst är med fina tesammans :D

KL

Lillbebisen fick känna på lite terräng här hemma (banan är till större delen förfallen och lägre än debutant men Lasse verkade tro att det var Badminton vi hoppade :p ).

Söt är han iaf:
20110344.jpg

Förra gången höll jag på att flyga av eftersom han hoppade säkert tredubbla över de små och extremt läskiga vita, därav överdriven sits:
20110343.jpg

Spanat in ett hinder :D:
20110359.jpg

Ruskigt smal låda ("nä men, det här är väl inget problem, det är bara att rama in lite" sagt av murr när denne jagade hinder på loftet) och tom hästen var bredare än hindret, båda mina fötter hamnade utanför :p:
20110361.jpg

*KL
Jag vet inte hur seriös man måste vara för att lägga in bilder i denna tråden.
Jag och pållen hoppade terräng för första gången på riktigt igår. Fick dock inte så himla bra bilder, de flesta är suddiga och innan språnget, men en blev riktigt fin. Hoppas det är okej att jag lägger upp den, fastän jag är en otroligt feg dressyrtant som egentligen inte hoppar högre än max 60cm.

Kommentera gärna, även om det är svårt med en bild framifrån :D

fina lasse! :love: o du sitter sådär jäkligt bra också :devil: :bow:
haha, vilken orginell "låda" :rofl:

Man tager vad man haver. Vårat gamla pumphus till dammen här hemma. :D

Tack!

jättefina bilder! MEN varför är du inte ute o tävlar?? Har du fått Stockholms Dressyr Syndrom? Du bara tränar för att allt ska bli perfekt men ........:laugh:

Nä, men vet du, jag (dressyrfjolla) har faktiskt bara ridit en enda dressyrtävling i år sen har jag bara hoppat. :D
Första start blir i Kinda till helgen. :bump:

Du är så välkommen! Jag har en slapp period just nu i skolan och glassar runt i stallet hela dagarna :D

Tack men det blir först i mitten av maj som det ser ut just nu för min del :cry: men det kan vi så klart planera in bättre senare.

KL*

Vad härligt det ser ut att hoppa terränghinder :love:
Det ska jag göra i sommar när jag fixat med hoppsadel åt ponnyn :D

haha, verkligen ett speciellt hinder.. snacka om inramning av hästen ;)

har förresten sett er live, på dressyrtävling i mars - ni är jättefina o se :love: blev grymt imponerad av din känsla! o hur coolt du bara tog att lasse var lite spänd :bow: du bara log o red vidare! :love:

Var det tävlingen ute på Lidingö du såg?
Jag skulle blivit knäpp om jag inte kunnat skratta åt hans dumheter. :p

Sal: I mitten av maj har vi sista slutspurten innan betygen sätts 26, men efter det kanske?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30