Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

hihi, är det möjligtvis på Näs? ;)
jättefin pålle du har! :love:

här kommer bilder på mig o pållen, från terrängträning 14 april :D (varning för bildbomb!)

terrngtrning14april08020001_0004.jpg

pålle hoppar mig ur sadeln..

terrngtrning14april08020001_0005.jpg

terrngtrning14april08021001_0003.jpg

terrngtrning14april08024001_0002.jpg

forts. i nästa inlägg

Sorry men filmen är så mörk och det känns så himla jobbigt att titta på allt 2 ggr (alltså i slowmotion med...) så det är svårt att ge ngn feedback.

Sorry men filmen är så mörk och det känns så himla jobbigt att titta på allt 2 ggr (alltså i slowmotion med...) så det är svårt att ge ngn feedback.

Tips! Ta av dej solglasögonen framför datorn så blir det ljusare :devil:

Till aprilia: Träna vidare. Kul att se din häst. :idea:

orkade inte kolla hela filmen:angel:(men vadå jag har inte tid xD). men du har valt jäkla bra musik i början iaf (första låten);)

Här kommer ett till bidrag från mig :)
Var på åkerbo och tränade i måndags, kändes jättebra =)

31510_1208893505.jpg

45160_1208893756.jpg

14899_1208893856.jpg

88850_1208893929.jpg

29113_1208893960.jpg

Tack! :)
Japp det är också på Näs, var där i förra veckan och hoppade för Bente.

Vad är det för häst du har? Nordis va? Är det Lena B du tränar för?

Är ingen fälttävlansryttare men slänger in lite bilder från här om dagen ändå, Komentera och kritisera gärna!
t86854_1208699861.jpg

65273_1209145446.jpg

68501_1209145512.jpg

34694_1209145547.jpg

83628_1209145587.jpg

ser fint ut tycker jag, men kanske trampa ner hälarna lite mer, och res dig inte så högt uppåt, utan "lägg" dig mer mot hästen över hindret :) Fin häst (ponny?) :D

antar att hon menar att hon liksom inte ska flyga upp så mkt över hästen när hon hoppar utan mer bara luta sej lite framåt, lätta lite i sadeln, ner med hälarna lite mer och inte göra det så hetsigt på ngt sätt.

Ah, tack för tipsen, vet att det kan finslipas en hel del...;)

Ang. väst så har jag ingen :o Vet att det är SKÄRPNING på mig!
Som sagt så tävlar/tränar jag inte fälttävlan så det blir som det blir...

vad tråkigt att filmen blev mörk för dig! för mig är den inte så iaf..märkligt.

haha, förstår att filmen kan vara jobbig att titta på :angel: :rofl: gjorde den eg mest för mig själv ;) men kanske behöver korta ner den så folk orkar se den :rofl:

haha, jag förstår att du inte orkade se hela :rofl: det råkade bli lite mkt :angel: men filmen var mest för mig själv, o jag kan ju inte stirra mig mätt på min pålle :p

kul att du gillade musiken ;)

pållen är en kallblodstravare, men av den grövre typen. han har ganska mkt massa :d
nope, jag tränar för Gudrun. :)

Hej! Här är några bilder från mig från senaste träning. Har jättedålig sits men det är bara andra gången vi tränar fälttävlan :D

IMG_0611.jpg

IMG_0621.jpg

IMG_0631.jpg

IMG_0638.jpg

IMG_0645.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama