Bilder från Torns 28/8 [22 st bilder = modemvarning!]

Brandhamstern

Trådstartare
Jag var där idag under några timmar och fotade lite vid vattnet. Är det någon som vill ha någon bild i större upplösning så är det bara att PM:a.

torn01.jpg

torn02.jpg

torn03.jpg

torn04.jpg

torn05.jpg

torn06.jpg

torn07.jpg

torn08.jpg

torn09.jpg

torn10.jpg

Sv: Bilder från Torns 28/8 [22 st bilder = modemvarning!]

Fina bilder.
Den längst upp på Mattias var fräck.

Tyvärr tyckte inte mitt odjur till häst alls att vattnet såg kul ut idag. Men han gick iaf grymt bra på de andra hinderna.

Tur de ska använda det nya vattnet nästa gång. Tror det blir bättre faktiskt. Iaf för min häst... ;-)

Förresten...vad sysslar Tobias med på den bilden?

Vilka fina bilder, men oj så sugen jag blev att tävla FT igen!

Han gasade i full fart mot vattnet och hästen halkade i landningen på nått sett och satte sig nästan på rumpan. ;) (Har bara hört inte sett...)
Det ser ut som att det är en jätte grop han hoppar upp från :D

Senast ändrad av en moderator:

Det var kanske den taktiken man skulle satsat på..... ;)

Hur gick det för dig?

Jag var inte riktigt med på det eftersom jag av förklarliga skäl kikade i kameran. Men skuttet var enormt, så det blev väl lite för mycket rörelsenergi för pållen att samla upp vid nedlaget.

Jag fick min första placering i fälttävlan :bump: Kom 10:a. Hon var jättefin hela vägen och tvekade inte på ett hinder.
Var nolla i hoppningen och dressyren gick sämst, som vanligt, jag slutar helt att rida inne på banan. Måste börja träna igen :smirk:

Stannade du ut dig på vattnet eller? Det var många som fick stopp, tur för mig för jag låg inte på placering innan terrängen :o
Jag letade efter nån som kunde vara du men hittade ingen, så jag såg inte när du red (i alla fall inte vad jag vet)

Jag såg Shadys häst också, fin! Synd att allt var så läskigt på terrängbanan bara :p

Jo jag hörde att den hoppade stort..., jag som alltid har hört att man ska sakta in inför nedhopp, iaf på en unghäst :angel: ;)

Det blev ett bra kort iaf!

Hur gick det för Shadys häst? Jag såg den men blev aldrig tillfälle att gå fram. Jag visste ju inte vem du var ju! Annars hade jag sagt hej. :-)

Min häst stannade inte ut sig på vattnet. Han stannade ut sig på publiken vid vattnet. Han har en bakgrund som gör att han tycker vissa saker är läskiga. Jäkligt synd för han var som en klocka resten av terrängen. Hoppade stort och flott. Men man kan väl inte få allt tyvärr. Bara att träna vidare. Jag har ridit det vattnet skert 20 ggr det senaste året och ändå skulle han krångla. Suck.....

Han hade en halvbra dressyr och en felfri hoppning annars... :smirk:

Tar nya tag till Vinslöv. Ska du dit? :)

Jag valde Chicken...tror jag hade haft mer för att rida rakt fram eftersom det är naturligare. Men jag hade nog inte vågat satsa så. Kul om hästen nitar...hahahah...

Vad synd! Du får glädja dig åt att resten av banan gick bra och att vattnet var i slutet.
Shadys häst vägrade ut sig i terrängen, kom väl till mitten ungefär tror jag. Hon får nog berätta mer själv. Hästen var himla fin iaf :love:

Jag kommer till Vinslöv! Ska rida lätt där :) Jag ska lägga in lite bilder från idag så kanske du känner igen mig där :D

Det var en som trillade av vid det nerhoppet, men lyckades landa på kanten och inte i vattnet :p

Hahaha....vilken tur den ryttaren hade!

Ja, det är klart att det känns störigt att komma så nära målet men jag vet att han kan vara lurig på vatten. Bara att träna vidare. Glädjer mig åt alla supersprång han gjorde ute på banan.

Jag får ju fortsätta med 90-klasserna tills herren behagar gå igenom vattnet utan att darra i skräck... ;-)

Men jag skulle valt nerhoppet. Känns som han hade hoppat då....

Äsch, du skulle ha åkt hit och ridit Stångberga istället! :)

HaHa ja! Snacka om tur! Även hon red i full spruta mot så hästen blev helt förvånad när det plötsligt var vatten framför :D

Här kommer lite bilder på mig också :D Först från framridningen och sen ute på banan.
Har tyvärr inga bilder på någon annan.

Ursäkta storleken :o

Trav.jpg
framhoppning.jpg
Bank.jpg
sistahindret.jpg

Nyrelski - Din fotograf lyckades fånga mig på bild också :banana:

Ett annat missöde är ekipaget som bokstavligen körde i diket:
torn24.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 649
Senast: Fibusen
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 828
Senast: Derivata
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 058
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 366
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar