bilder från strömsholm

I

idiot

gå in på den här länken och klicka in på galopp bilder så får ni se bilder från grand national. de kan ta en stund innan man får upp bilderna så de är bra att låta datorn stå och tänka

ååh.. såg att du hade tre bilder med en viss stjärna (:love:) i ledningen... :angel: ;)

de är inte jag som har tagit bildern, hittade dem när jag kllade på ponnygalopp bilder på samma sida

Skitsnygga bilder! Man kanske skulle kolla om h*n skulle kunna tänka sig att plåta MIN pålle? :idea:

det är lars odin som har tagit bilderna..han är lång och har mörkt långt hår å typ skägg tror jag. :D

Ok, tror inte att jag såg honom där vi satt. Fast jag sprang ju runt en del, för att kunna fota dig bla. :D

tack tack för som fina bilderna :bow: :bow:...har kollat på nästan alla nu ska bara spara dom på datan när jag kommer hem så kan du maila mer!!:) :bump:

Såg att mailen var full, har rensat ordentligt nu, så nu borde d gå.. hoppas jag! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 617
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 489
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
626
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama