Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Samma här ! O snusket började vid 17 år o går aldrig över, blir bara värre o värre! Hur det ska bli efter 55, det vill vi nog inte veta? Ja, ungstona här verkar ju nyfikna redan!:rofl:

Varför kom inte snusket förrän vid 17, du skulle varit fullfjädrad "snuskis" långt innan det:cool:

oh.. ålder spelar Stor roll! Jag vill ju inte riskera ge dig en hjärtattack..
Det finns en ramsa: gamla gubbar ska man inte förakta, dom gör det grundligt å dom gör det sakta, med unga pojkar är det mest bara skit´en, för dom har gjort det innan dom har fått dit´en :eek:

*kl*

Är det här nya tjattertråden?

Snart är den gamla stängd som ni tjattrar här...

Det finns en ramsa: gamla gubbar ska man inte förakta, dom gör det grundligt å dom gör det sakta, med unga pojkar är det mest bara skit´en, för dom har gjort det innan dom har fått dit´en :eek:

jag Tror nog jag håller mig till mittemellan karlarna då.. *S* föööör sakta så blir det ju rena rama pleasuren.. och high speed med ett fjutt i slutet är ju som.. tja.. en morgon utan kaffe.

Håller du på att boka in en första tjing på Bill? Fast varför inte? du hade ju bra ideer om hur man handskas med stegrande hästar! ;)

Amen Liksom Hallå!!!:eek::mad:
BILL!! Är de inte så att jag ska ha den men att du bangar ur hela jävla tiden!!!!:mad:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 968
Senast: spinxx
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 360
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025