Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ohja, morsan i främsta rummet! Självklart!

man ska vara rädd om sina mammor.. framför allt för att det blir så jobbigt i stallet om hon är arg. :o:love::idea:

ha o hur skulle du kunna märka det? Fniss

..bättre morsan än jag ;)

nejnej, man skuffar bort henne och ger henne något annat att tänka på! Damerna i Den Där blodslinjen är förvisso ganska tjurskalliga, självständiga och en aning muppiga.. men lättdistraherade.. Så man kasar med dom och säger; Tiiiiitta Fiiiiiina hesten! (Och ger dom en öl.. eller en chokladbit.. eller kaffe..)

..jag e likadan.. fast mig får man ge en cigg.. och jag bits om man slänger mig över axeln.

Du kan välan inte hålla på och lova bort morsan till höger o vänster hela tiden, jag var först:mad::mad:

Du kan välan inte hålla på och lova bort morsan till höger o vänster hela tiden, jag var först:mad::mad:
ja du får väl va först så blir det inget bråk, men jag är tvåa i kön, glöm inte det. Så slå mej en pling när du är klar med gumman så tar jag över där! :cool:

ja du får väl va först så blir det inget bråk, men jag är tvåa i kön, glöm inte det. Så slå mej en pling när du är klar med gumman så tar jag över där! :cool:

Jo men hon kommer att vara helt slut vid det laget:devil:

*delar ut kölappar som en god dotter*

Ha ha ha vilken underbar tråd!
kan du inte byta en kölapp med bill mot ett foto!

Vill så gärna se hur han ser ut, har inte riktigt bestämt mig för om han är en 55 årig snuskgubbe eller en finnig genial 17 åring!:D

Min gissning är att Bill är runt 35 år gammal.. och jag Skulle tro att han eg. ser rätt bra ut men är en cyniker av stora mått. (BILL! Jag Gillar cyniker så det är en komplimang!)

mhm.. jag Hoppas få chansen att ta en öl med Herr Bill förr eller senare.. så jag lovar rapporter huruvida han är ung och smart.. eller gammal och lätt perverterad ;)

Ha ha ha vilken underbar tråd!
kan du inte byta en kölapp med bill mot ett foto!

Vill så gärna se hur han ser ut, har inte riktigt bestämt mig för om han är en 55 årig snuskgubbe eller en finnig genial 17 åring!:D
:rofl: Om jag förstått logiken så är man finnig vid 17 och sen vid 55 är man snuskig. Då inställer sej frågan vid vilken ålder försvinner finnarna och, inte minst , snusket vi 55 är det nånting som sakta smyger sej på eller kommer det helt abrupt, som en allergiattack? Sen, mellan vilka åldrar är man aknefri och inte snuskig? :rofl:

Min gissning är att Bill är runt 35 år gammal.. och jag Skulle tro att han eg. ser rätt bra ut men är en cyniker av stora mått. (BILL! Jag Gillar cyniker så det är en komplimang!)

mhm.. jag Hoppas få chansen att ta en öl med Herr Bill förr eller senare.. så jag lovar rapporter huruvida han är ung och smart.. eller gammal och lätt perverterad ;)
Håller du på att boka in en första tjing på Bill? Fast varför inte? du hade ju bra ideer om hur man handskas med stegrande hästar! ;)

haha, jag Gillar ju dig, du har humor och skinn på näsan och Sånt folk tycker jag om. (genetisk defekt från mödernet)

tja, heck, who knows? Jag vet ju inte ens hur gammal du e, billibill :rofl:

:rofl: Om jag förstått logiken så är man finnig vid 17 och sen vid 55 är man snuskig. Då inställer sej frågan vid vilken ålder försvinner finnarna och, inte minst , snusket vi 55 är det nånting som sakta smyger sej på eller kommer det helt abrupt, som en allergiattack? Sen, mellan vilka åldrar är man aknefri och inte snuskig? :rofl:

Jag har aldrig varit finnig, snuskig har jag varit så länge jag kan minnas, är det nåt fel på mig??:eek::eek:

Jag har aldrig varit finnig, snuskig har jag varit så länge jag kan minnas, är det nåt fel på mig??:eek::eek:
Samma här ! O snusket började vid 17 år o går aldrig över, blir bara värre o värre! Hur det ska bli efter 55, det vill vi nog inte veta? Ja, ungstona här verkar ju nyfikna redan!:rofl:

haha, jag Gillar ju dig, du har humor och skinn på näsan och Sånt folk tycker jag om. (genetisk defekt från mödernet)

tja, heck, who knows? Jag vet ju inte ens hur gammal du e, billibill :rofl:
Ålder? vad spelar det för roll när HORmonerna börjar grassera med människokroppen! :D

haha, men Janne känner jag ju! eh, Typ. :angel: Duuu där emot Billibill, du är en svår nöt att knäcka. Löv yåh tå! :love:

Janne, fiiining, du... alla karlar är perversa.. dom Föds sådana och TUR är väl det för annars hade jag varit en Riktigt konstig fisk.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 968
Senast: spinxx
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 360
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025