B
Bill
Sv: Bilder från Paxinarions gård
Hoppsan, det hade jag glömt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att se lite bilder från din gård, fler!
och inte ska ni göra bort er på rhc, ni var ju så duktiga förra året!
Ha ha. Ha vi sålt taskan te räven eller? Eller lär vi pojkar sitta eller gubbar att stå? Här har vi nya rys mys tråden, Hörru Janne inte har du välan tid me att sitta här o skojasa dig, de e välan ap mye med rhc? Hur många öl bjuds de på om jag ställer upp i poolbending?:smirk:
Glömt och glömt !!!
Jo jag tackar jah!
Smöra går alltid men sen när de kommer till kritan så jäklar så finns de hundra ursäkter.
Ja, passa er..Han verkar vara lite åt sol å vårar hållet...
Ha ha. Ha vi sålt taskan te räven eller? Eller lär vi pojkar sitta eller gubbar att stå? Här har vi nya rys mys tråden, Hörru Janne inte har du välan tid me att sitta här o skojasa dig, de e välan ap mye med rhc? Hur många öl bjuds de på om jag ställer upp i poolbending?
DU får ansvara för henne då! Helt och hållet. Och tältet är Mitt. Och börjar hon prata Pytte så.. ge henne mer öl. Det är enda sättet att få tyst på'n.
..sjukt sugen har jag helt plötsligt blivit på att försöka lösa transporten av min häst upp till RHC med.
Du tävlar lizan så tar jag jobbet att hålla henne vit!
mhm.. han har verkligen vuxit.. lillegottegrisen.. och Töserna ser precis lika tokiga ut som dom är..
Pyyte?! Jag inte bara Säljer morsan om pytte kommer fram.. jag skänker bort henne, tillsammans med ett träns..
Pyttar skänker man inte bort ostraffat,o def inte med ett träns.
jag skänker bort dig med Ditt träns.. :P du trodde väl inte jag skulle offra något av mina heller?