Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ha ha. Ha vi sålt taskan te räven eller?:angel: Eller lär vi pojkar sitta eller gubbar att stå?:o:cool: Här har vi nya rys mys tråden, Hörru Janne inte har du välan tid me att sitta här o skojasa dig, de e välan ap mye med rhc? Hur många öl bjuds de på om jag ställer upp i poolbending?;):banana::bump::cool::smirk:

Kul att se lite bilder från din gård, fler!:)
och inte ska ni göra bort er på rhc, ni var ju så duktiga förra året!;)

Ha ha , tack för de. Om publiken bara hade hälften så skoj som jag , så var det verkligen en höjdare. Jag kan rekomendera det starkt som egoboost.:bump::bump::bump::rofl:
Oh Lewlan har du några mer bilder, så släng in något så tråden blir lite vad den var avsed för. Det kan ju iallafall verka som att vi e serösa.:angel:

Åh tack , vi har en bra fotograf. Kolla Billebillen en vit fäfer:
FF tävlar du ? Syns vi här den 10 maj elle?

Ha ha. Ha vi sålt taskan te räven eller?:angel: Eller lär vi pojkar sitta eller gubbar att stå?:o:cool: Här har vi nya rys mys tråden, Hörru Janne inte har du välan tid me att sitta här o skojasa dig, de e välan ap mye med rhc? Hur många öl bjuds de på om jag ställer upp i poolbending?;):banana::bump::cool::smirk:

..ÖL?! Neheru morsan, du ska ha tequila.

Ha ha. Ha vi sålt taskan te räven eller?:angel: Eller lär vi pojkar sitta eller gubbar att stå?:o:cool: Här har vi nya rys mys tråden, Hörru Janne inte har du välan tid me att sitta här o skojasa dig, de e välan ap mye med rhc? Hur många öl bjuds de på om jag ställer upp i poolbending?

En pilsner för varje klarad pinne = 12 stycken, sen kan vi leka gömma nyckel tillsammans:cool:

:rofl::rofl:

DU får ansvara för henne då! Helt och hållet. Och tältet är Mitt. :angel: Och börjar hon prata Pytte så.. ge henne mer öl. Det är enda sättet att få tyst på'n.

..sjukt sugen har jag helt plötsligt blivit på att försöka lösa transporten av min häst upp till RHC med.

*lånar min egen knapp och slänger in lite fler bilder*

Sommar höst bilder.. så ni inte tror att det Alltid är superlerigt hos oss.. (bara 3/4 av året..;))

Zanna och Våra Töser :love:
tserna.jpg

Jag och Hättebodas ToyBoy.. mitt i pälsbyte.. han ser ut som en racoon.
hstarna033.jpg

Mamsen och hunden.. när han var "liten", nyss kommen och mamma hade fortfarande inte bestämt sig för huruvida hon skulle skratta eller gråta..
DSC02325.jpg

En annan av "våra" töser och Frille.
CNV00014.jpg

De va ju bra Bew. Nu e ju tråden redigt seriös. Oh du Janne var bra me pinnarna, jag sattsar på den första o sista, så kör ja raksträcka i mitten, blir fin fint.

:rofl::rofl:

DU får ansvara för henne då! Helt och hållet. Och tältet är Mitt. :angel: Och börjar hon prata Pytte så.. ge henne mer öl. Det är enda sättet att få tyst på'n.

..sjukt sugen har jag helt plötsligt blivit på att försöka lösa transporten av min häst upp till RHC med.

hahahhaha jaaaaa! Pytte!!!! *viker mig i skratt*

Och ja - upp med flisan till RHC!
crap, jag vill med ha en häst att rida och tävla jue... :o

Bew: Underbar bild på tjejerna och Zanna! Och dutte då så liten Batzo var <3

Du tävlar lizan så tar jag jobbet att hålla henne vit! :idea:

mhm.. han har verkligen vuxit.. lillegottegrisen.. och Töserna ser precis lika tokiga ut som dom är..

Pyyte?! Jag inte bara Säljer morsan om pytte kommer fram.. jag skänker bort henne, tillsammans med ett träns..

Du tävlar lizan så tar jag jobbet att hålla henne vit! :idea:

mhm.. han har verkligen vuxit.. lillegottegrisen.. och Töserna ser precis lika tokiga ut som dom är..

Pyyte?! Jag inte bara Säljer morsan om pytte kommer fram.. jag skänker bort henne, tillsammans med ett träns..

:mad:Pyttar skänker man inte bort ostraffat,o def inte med ett träns.:cool:

*fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin* Jag kan ju iofs skänka iväg dig tillsammans med resterna av det där tränset jag tänker slakta nu inom den närmaste tiden... :angel:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 968
Senast: spinxx
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 360
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar