Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Jätte fina o roliga bilder från vår ridlekskola:bump::banana:. Jag är verkligen ap liten , ser der ut som.Ha ha jag e bara 97 cm högre än Batzo.:crazy: He o nu e ja inte hemlig längre, fniss

Fina välmusklade bakdelar! ;) Men det är nästan läge att säga förlåt med ridbyxor o engelsk sadel! Fyfaktor 8 !

..du missade ju att jag T.o.m. har passpoal på schabraket! :P

hon har tappat så pass mkt över ryggen nu i vår att simcon blitt förstor.. så då får vi leka i den klassiska tills musklerna vill komma tillbaka...

och Vad-då Välmusklade?! Både hon och jag är ju spettrövade.. bara vänta tills senare i sommar så ska du få se hur ett halvblodsarsle Sk se ut ;)

:rofl::rofl:

Är det nu jag ska berätta att jag precis kollade min mail och har fått ett jobberbjudande som dressyrryttare i New Mexico? :cool: :o

Lewllan kan jag väl förstå om folk vill ha till dressyr... men mig?! Hah! (Jaaa.. jag tackade nej...)

Fina välmusklade bakdelar! ;) Men det är nästan läge att säga förlåt med ridbyxor o engelsk sadel! Fyfaktor 8 !

Ha ha :rofl:. Eftersom jag är en obotlig rumpspanare ( ja, ja, jag vet:angel:) kan jag inte annat än hålla med Bill!! Flickorna i den här tråden kan vara stolta över sina tight asses :bow:

Ha ha :rofl:. Eftersom jag är en obotlig rumpspanare ( ja, ja, jag vet:angel:) kan jag inte annat än hålla med Bill!! Flickorna i den här tråden kan vara stolta över sina tight asses :bow:

De e så tighta att de får sprättas upp:rofl::rofl: frustrationen ligger på topp ,när de gäller den yngre av oss , den gammle röven ligger i träda:angel:

Pah!

Jag är Rakt igenom asexuell, uttorkad och därtill manshatare i ben och märg.. jag lovar. En Riktig helyllefeminist med håriga ben och flåtigt hår.

Frustrerad... Pah... Pah! jag är minsann rena rama nunneämnet.

Pah!

Jag är Rakt igenom asexuell, uttorkad och därtill manshatare i ben och märg.. jag lovar. En Riktig helyllefeminist med håriga ben och flåtigt hår.

Frustrerad... Pah... Pah! jag är minsann rena rama nunneämnet.

Äh, kvalificerat skitsnack! Såna kloster finns inte:devil:

Äh, kvalificerat skitsnack! Såna kloster finns inte:devil:

Nohoorå finns visst. Vi e zvai stuck la grande nunos. Yiha, de enda ja duger till e att dricka tequila ur naveln eller nått, klosterlikör går osså bra:rofl::banana:

Ja ni alla, på Söndag ska jag hämta vår första praktikant. Sen kan de bli lita nya blder i tråden.

Å vart har Bew tagit vägen???
Flugit till CANADA kanske :p

Bullshit,bew. I rätta händer kommer una puta grande fram!:D

:eek:Hu Stackars Praktikanten

Tror du vi har en manlig praktikant:rofl: Vi har en blyg dalkulla som int ens dricker vare sig kaffe eller öl:crazy:. Hon e som klippt o skuren att vara hos oss:bow: Måste tillägga att hon har en go humor , så hon skrattar årt oss lita i smyg. 4 Veckor på detta stället så har ho vällan blitt en rumpmas eller nått:angel:

Hah, jag har gett upp på karlfolk med svenska rötter, det finns ju för tusan inga män kvar!

..våga vägra vara extra morsa.
du har använt fel kriterier i urvalet o sökt i fel kretsar om du behöver vara morsa! Du ska först kolla om dom äger en motorsåg o kan hantera den, sen ska dom kunna ta ur en älg utan att söla ner sej. Kan dom det, då du Bew...:rofl: dom behöver ingen morsa :rofl:

Hah! efter sista misslyckade seriösa försöket (lååång historia, hela åtta år faktiskt så ung jag än må vara) så bestämde jag mig för att nästa "man" som är välkommen att befinna sig i mitt liv längre än en månad (*harkel*) ska A) Kunna rida mitt sto B) laga mat C) fixa staket D) laga toastolar och E) kunna tvätta själv..

..ett plus i kanten är ju om f*nskapet lyckas vara ärlig också.

hade en sån en gång fast det sabbade jag, dum i huvudet som jag är.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 968
Senast: spinxx
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 360
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar