Sv: Bilder från Paxinarions gård
...är nog bra att jag kommer och påminner Pax om saken
fast inte så hårt gift kanske???
...är nog bra att jag kommer och påminner Pax om saken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast inte så hårt gift kanske???
ha ha. Om jag tar med videokameran, filmar du eländet då , så kan vi dricka öl o ha skit kul tillsammans. Texas vill nog osså va me o några till tror jag. Välkommna till paxinaron palace , på skit kul kullen.
Ha ha lös ö ledig, kan man ju va i smyg eller nått. Gift för andra gången, e lik min far säger dom , han va gift tre gånger. Ni e så välkommna, ja e full av bus, o glömsk e ja osså.
Nene jag e för gammal för tocket stolleri. Men de finns välan alltid nån villig.
Hmm, kan hästen korsgalopp ? ( packar rörtången, gängtejpen o lite kopplingar av olika kaliber i sadelväskan)
Ha ha lös ö ledig, kan man ju va i smyg eller nått. Gift för andra gången, e lik min far säger dom , han va gift tre gånger. Ni e så välkommna, ja e full av bus, o glömsk e ja osså.
Ha ha e du osså född i skyttens tecken
*Tvilling*
Hu Stackars Praktikanten
Jag tycker inte synd om mig själv alls Det måste ha varit min bästa praktikplats någonsin
Nämen va bra, nu kan ju du rapportera till mig om den där Pax är så galen som jag tror!!!
I såna fall kanske jag sätter upp mitt tält jämte hennes (bor hon förresten i tält??) på HC!!!!
Hehe, jo då det är hon, eller kanske ännu galnare än vad du tror, hon gör bland annat en lysande imitation av Hasse och Tage Jag tror att hon skulle bo i tält på HC ja
Jag tycker inte synd om mig själv alls Det måste ha varit min bästa praktikplats någonsin
Inte för att vara sån på något vis, men varför kallar du dig för dontbelong då?