Sv: Bilder från Paxinarions gård 
...är nog bra att jag kommer och påminner Pax om saken
fast inte så hårt gift kanske???![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast inte så hårt gift kanske???![]()
ha ha. Om jag tar med videokameran, filmar du eländet då , så kan vi dricka öl o ha skit kul tillsammans. Texas vill nog osså va me o några till tror jag. Välkommna till paxinaron palace , på skit kul kullen.
![]()
Ha ha lös ö ledig, kan man ju va i smyg eller nått. Gift för andra gången, e lik min far säger dom , han va gift tre gånger. Ni e så välkommna, ja e full av bus, o glömsk e ja osså.
Nene jag e för gammal för tocket stolleri. Men de finns välan alltid nån villig.![]()
Hmm, kan hästen korsgalopp ?( packar rörtången, gängtejpen o lite kopplingar av olika kaliber i sadelväskan)
Ha ha lös ö ledig, kan man ju va i smyg eller nått. Gift för andra gången, e lik min far säger dom , han va gift tre gånger. Ni e så välkommna, ja e full av bus, o glömsk e ja osså.
Ha ha e du osså född i skyttens tecken![]()
*Tvilling*![]()
Hu Stackars Praktikanten
Jag tycker inte synd om mig själv allsDet måste ha varit min bästa praktikplats någonsin
![]()
Nämen va bra, nu kan ju du rapportera till mig om den där Pax är så galen som jag tror!!!
I såna fall kanske jag sätter upp mitt tält jämte hennes (bor hon förresten i tält??) på HC!!!!
Hehe, jo då det är hon, eller kanske ännu galnare än vad du tror, hon gör bland annat en lysande imitation av Hasse och TageJag tror att hon skulle bo i tält på HC ja
![]()
Jag tycker inte synd om mig själv allsDet måste ha varit min bästa praktikplats någonsin
![]()
![]()
Inte för att vara sånpå något vis, men varför kallar du dig för dontbelong då?
![]()