Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

A) Kunna rida mitt sto B) laga mat C) fixa staket D) laga toastolar och E) kunna tvätta själv..

..ett plus i kanten är ju om f*nskapet lyckas vara ärlig också.

( vart skickar man ansökan ? Kravprofilen stämmer!) :rofl::rofl::rofl:

PS . En undran: Läcker toastolen? Är det en Gustafsberg? I så fall har jag en ventil till övers! Hör av dej! :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Truddelutt. Då va man anmäld då. Till vad säger någon ? till RHC så klart. Va bidde de då? Barrelrace. polebending o wp.

Truddelutt. Då va man anmäld då. Till vad säger någon ? till RHC så klart. Va bidde de då? Barrelrace. polebending o wp.

Har just ordnat så jag kan komma och kika:D...la om Hälsingeresan till veckan efter...men uppenbarligen är det svårt att få sovplats så jag får väl pendla:cool:

Ska bli kul att se, före pilsnern! ;)

ha ha. Om jag tar med videokameran, filmar du eländet då , så kan vi dricka öl o ha skit kul tillsammans:D. Texas vill nog osså va me o några till tror jag. Välkommna till paxinaron palace , på skit kul kullen.:angel::rofl:

( vart skickar man ansökan ? Kravprofilen stämmer!) :rofl::rofl::rofl:

PS . En undran: Läcker toastolen? Är det en Gustafsberg? I så fall har jag en ventil till övers! Hör av dej! :rofl:

*flin* neeeh, den läcker inte.. ^^ tror inte vi har en enda gustavsbergs toa faktiskt, men det skall absolut kollas upp!

Ansökan och ansökan.. du kommer hit, lagar första bästa trasiga gustavsbergstoa jag hittar, presenteras för hund, katt och häst (bara för att jag är snäll får du den enda stora ridhästen som håller sig till tre normala gångarter)

Hmm, kan hästen korsgalopp ? :angel: ( packar rörtången, gängtejpen o lite kopplingar av olika kaliber i sadelväskan)

ha ha. Om jag tar med videokameran, filmar du eländet då , så kan vi dricka öl o ha skit kul tillsammans:D. Texas vill nog osså va me o några till tror jag. Välkommna till paxinaron palace , på skit kul kullen.:angel::rofl:
Du verkar kunna skramla ihop ett bra gäng på kullen! men vem är Texas?

Du verkar kunna skramla ihop ett bra gäng på kullen! men vem är Texas?

Hon e en go singel tjej från värmland.:love: jag inbillar mig att hon har my kinde of humor:grin:. Hon skyller mig för att hon har tok anmält sig til RHC:angel:

:mad::devil: VÄRMLAND!!!!!!?????????:devil:

Inte ett rätt!!!!!

Fast vad kan man förvänta sig av en SÅÅÅÅÅ:p gammal tant!!!

Ja kom från DALARNA JU!!!!!!:bump::bump::bump:

Aj fn, de e ju på samma håll, typ:angel: . Eru inte singel heller? Har ru inte tok humor? Ja ja , eee senila , ibland glömmer jag tom att jag e gift.:rofl::grin::crazy:

Just nu har jag en praktikant från dalarna, hon ska va här till den 1 juni.;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 968
Senast: spinxx
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 360
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar