Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

AHA!!!:love: Underbart!!

jamen då ska jag be att få se den iallafall!!!!:D

:oOm jag törs ge mig tillkänna i år.....:crazy:

Hörru du ru , du ska tällt ve mitt , ja paxar en plätt. E d nån som e bra på att paxa e de ja.:D

Oki to you, then

förresten, Batzo är en Badkruka! till magen MAX, vi var och lekte uppe vid Tallen idag.. supermysigt. Hade jyckarna lösa när en dam kom med sina två barn och sin labbe.. både Batzo och Masken drar dit innan vi hann få fatt i dom.. men det gick Hur bra som helst, den Biffigaste tvåårs labbehanne jag sett! Batzo och han hade skitkul.

förresten, Batzo är en Badkruka! till magen MAX, vi var och lekte uppe vid Tallen idag.. supermysigt. Hade jyckarna lösa när en dam kom med sina två barn och sin labbe.. både Batzo och Masken drar dit innan vi hann få fatt i dom.. men det gick Hur bra som helst, den Biffigaste tvåårs labbehanne jag sett! Batzo och han hade skitkul.

De e fint ve tallen , där var vi o bada när ni var små.:)

AHA!!!:love: Underbart!!

jamen då ska jag be att få se den iallafall!!!!:D

:oOm jag törs ge mig tillkänna i år.....:crazy:

Det gör du nog, annars går du miste om en mycket rolig människa :D

Inte för att vara sån:devil: på något vis, men varför kallar du dig för dontbelong då?:idea:

Jadu, det är ett namn jag har använt länge, men det beror också på hur man tolkar det, Dont Belong, eller Dont Be Long. :rofl:

Hörru du ru , du ska tällt ve mitt , ja paxar en plätt. E d nån som e bra på att paxa e de ja.:D

Haha, DET är jag övertygad om att du är!!!!

Nå, ser ut som att jag får lov att åka ensammen ner så sällskap vore trevligt!!!!

Hoppas bara att bilen klarar av att gå så långt, har krånglat av och till ett bra tag....:crazy:

;) hur har ni det där oppe i dalarna?

varmt å soligt här... fast gräset e liasom inte grönt längre.. det är en aning åt det brungula hållet..

Här är det varmt och solen skiner. Och gräset är grönt här! :banana:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 968
Senast: spinxx
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 360
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar