Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

fyy dig :mad::angel: vilken snuskgubbe!:cool:
Eftersom det normalt sett är helt jämn könsfördelning i grenen sportfucking så finns det väl lika många snusktanter som snuskgubbar, eller? :angel: Sen kan ju kattmasturbation vara lite åt snuskhållet , men det tycker nog inte katten!:angel:

äh, du hann ju före mig med den bilden :P
Tror faktiskt att du har Norra Europas skitigaste täcke på hästen ;)! Är det inte lite fegt gjort att inte låta hästen gå utan täcke - å riktigt få vara häst! :devil:

Tror faktiskt att du har Norra Europas skitigaste täcke på hästen ;)! Är det inte lite fegt gjort att inte låta hästen gå utan täcke - å riktigt få vara häst! :devil:

Ha ha , hon får verkligen va häst , de är av rena bekvämlighets skäl som hon har täcke . Hon ska nämligen ridas, annars brukar hon va lika skitig som täcket:D. Alla våra hästar har vinterpäls o täckas bara när det ska ridas eller extremt blåsigt o regnigt:crazy::rofl:

Miiiin häst.. *S* Älskar att rulla sig.. och matte däremot Hatar att gnissla tänder av lerdamm.. så är det planerat att rida.. så är det täcke på, du Vet hur svårt det är att få bort blöt lera, eller hur? :P

Och Bara för det ska jag se till att införskaffa en Riktigt SKITIG bild på min kärring.

Hon skulle allt bli riktigt fin med vinterpäls och lera ! :devil: Det finns ju högtryckstvätt! :rofl:

..hon Är otroligt fin i sin vinterpäls och sin lera.. det ser ut som om vi haft snöstorm i stallet efter varenda rykt..

Haha, du är inte den förste som rekommenderar högtryckstvätt.. så du får samma svar; Sure bettan! Om du kommer hit och gör det.. så får jag titta på och skratta :banana:

Alla ni som e nyfikna som fn , skriv gärna en liten rad i tråden . De vore roligt om den blev lite fjant tjattrig. E de nåns som vill se pax Göra bort sig på redigt på rhc, då sa n slå ett vad med Janne.

Kul att se lite bilder från din gård, fler!:)
och inte ska ni göra bort er på rhc, ni var ju så duktiga förra året!;)

Haha, skulle jag tacka nej till dig? :P Aldrig på en söndag iaf, allra käraste billibill! :love:

Alla ni som e nyfikna som fn , skriv gärna en liten rad i tråden . De vore roligt om den blev lite fjant tjattrig. E de nåns som vill se pax Göra bort sig på redigt på rhc, då sa n slå ett vad med Janne.
Bill är nyfiken som f*n, men fjanttjatter ... nej tror inte det! ;)

heh neeeeejdå, morsans rumpa är härdad.. jag lovar ;) men skulle det behövas är hon i pocketformat, alldeles lagom att slänga över axeln och traska iväg med om hon blir för jobbig.

Håller du på att sälja bort din morsa, bew? :rofl: men om hon blir jobbig, då vill man väl inte släpa med henne? :eek:

..bättre morsan än jag ;)

nejnej, man skuffar bort henne och ger henne något annat att tänka på! Damerna i Den Där blodslinjen är förvisso ganska tjurskalliga, självständiga och en aning muppiga.. men lättdistraherade.. Så man kasar med dom och säger; Tiiiiitta Fiiiiiina hesten! (Och ger dom en öl.. eller en chokladbit.. eller kaffe..)

..jag e likadan.. fast mig får man ge en cigg.. och jag bits om man slänger mig över axeln.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 968
Senast: spinxx
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 360
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar