bilder från elitloppshelgen!

Netted

Trådstartare
jaha, då vare premiär att visa bilder från min systemkamera.... :D

klickbara!

ni får vara lite snälla, det är bara andra gången jag fotar på travbanan med denna kameran, samt att det endast är kitobjektivet jag använt ;)

FLER BILDER KOMMER STRAX!

Sv: bilder från elitloppshelgen!

Jättefina bilder :):bump:
Vad har du för kamera nu då? En ny?

Stod du nere vid banan och fotade? Kanske ska testa det nästa gång.. Har vart på E-läktarn och fotat nu i två år och man får ju ha utzoomat till max :p Blir bra bilder ändå dock :)

(Btw sorry för trådkapningen nu Netted, men kika in på aftonbladet.se å kolla på trav 365 på
artikeln om Exploit Caf's skötare som pekar finger mot E-läktaren.. Den bilden som används i artikeln har jag tagit :))

Jäklar vilken snygg stilstudie på Scarlets Aino :bow:
Men :p haha.. Ser nästan ut som om Exploit Caf skrittar (schwung?:angel:) just i det momentet :D

Men jäkla fina bilder! Huvudbilden på L'Amiral Mauzun också... = :d

Åh så tjusiga foton:love:
Du är verkligen urduktig, min idol:love:

..och ÄNTLIGEN har att jag fått se en tydlig bild på Goings snygga förbygel. Har letat foto på den jättelänge:bow::D

Jättefina bilder :):bump:
Vad har du för kamera nu då? En ny?

Stod du nere vid banan och fotade? Kanske ska testa det nästa gång.. Har vart på E-läktarn och fotat nu i två år och man får ju ha utzoomat till max :p Blir bra bilder ändå dock :)

(Btw sorry för trådkapningen nu Netted, men kika in på aftonbladet.se å kolla på trav 365 på
artikeln om Exploit Caf's skötare som pekar finger mot E-läktaren.. Den bilden som används i artikeln har jag tagit :))

yep, det gjorde jag! var lite trångt emellanåt så man fick brotta sig fram lite :D

nu har jag en Nikon D80 :love: har endast kitobjektivet 18-135 än sålänge, så med tanke på det är jag nöjd med bilderna! tyckte dock att autofokusen strulade lite emellanåt.. inte den snabbaste kanske. sen är det ju svårt, för jag hade många jättebra bilder men sen ligger skuggorna fel och då är bilden inte lika bra längre :( svårt att hitta sig en bra plats så man får solen på ett bra ställe..

Jäklar vilken snygg stilstudie på Scarlets Aino :bow:
Men :p haha.. Ser nästan ut som om Exploit Caf skrittar (schwung?:angel:) just i det momentet :D

Men jäkla fina bilder! Huvudbilden på L'Amiral Mauzun också... = :d

hahahaha :D

ja, scarlets aino har jag mkt snygga bilder på! :d men inte undra på så som han kuta :love:

men gulle du! tack! :love: du är mitt favoritfans :angel:

ja den är snygg!

Nä, ingen jätteskillnad i alla fall. Man kanske kan få använda dig om du inte har allt för mycket att göra nästa gång våra startar på Kalmar:idea::laugh:??

Oerhört bra bilder!!! Jag menar det, är själv action-fotograf så jag vet hur svårt det kan vara ;)

Nä, ingen jätteskillnad i alla fall. Man kanske kan få använda dig om du inte har allt för mycket att göra nästa gång våra startar på Kalmar:idea::laugh:??

jamenvisst! vi brukar inte ha så mycket här hemma på kalmar, de flesta startar på andra banor :D är väl godiva o xanthos midsommarhelgen dårå.. men du kan ju pm:a om vilka hästar o när! :)

Oerhört bra bilder!!! Jag menar det, är själv action-fotograf så jag vet hur svårt det kan vara ;)

tack så jättemkt! :D ja det är ju inte det lättaste! allt ska stämma.. ljuset, skärpan, bakgrunden, hästens rörelse.. sen ska det vara känsla i bilden också.. massa o hålla koll på!

men jag är nöjd som sagt, med tanke på objektivet! det jobbar på bra! :)

puttar lite.

är det ingen som har någon kritik o tips o komma med?

Amiralen fick ju sina öron lite kapade, men det var väl det enda jag tyckte var nämnvärt.
Vissa skulle nog oxå vilja ha mer luft framför hästarna, för att låta dem "fortsätta framåt" i bilden, men i dina bilder tycker jag personligen inte att det behövs (fantastiska stilstudier!). Spec. Scarlet Aino-bilden har du ju fångat asbra och fått med en härlig känsla av kraft och fart!
Gillar även Lamborgini- och King of Lace-bilderna, trevliga bakgrunder och snygga motiv! :D

Vill du ha mer kritik och tips finns det ju en hemsida som heter hastfoto.ifokus.se, tjejerna som håller till där är jätteduktiga på att kommentera och ge tips! :)

tack för din kritik! håller med dig, det är ju såna där oskrivna regler ;)
anledningen till att jag beskurit dem ganska mkt är för att göra bakgrunderna så neutrala som möjligt.. och sen tycker jag ändå det blir mer känsla i bilderna på något sätt..

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 490
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 195
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 235
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat