P

pippi27

Hej alla på katt.

Brukar inte skriva här men läser rätt ofta.
Det var länge sedan jag höll på med katter:(
Fick göra mig av med katterna då dottern visade sig ha väldiga astmatiska problem med just katterna. Jag hoppas, hoppas att det växer bort med åren. Lite bättre har det blivit men hon reagerar fortfarande för mycket för att vi skulle kunna ha katt hemma.

Tänkte slänga in en bild på min fd avelshanne. Han är numer kastrerad.
Varsågoda. Dante , russian blue
Dante.jpg

Sv: Bild

mmm, så fina:love:

Kastar in en bild på min Europé Ringo Starr när jag nu ändå håller på. Ska se om jag kan få scannern att funka så jag kan lägga in en bild på Bessie. Hon var min stammoder för aveln. Hon var som tagen ur en rasbok. Gudomligt vacker.
Ringogos.jpg

Här är en lite dålig bild men ändå på oss mig och Ringo när vi tog hem BIS-et:idea:
RingStarr.jpg

Va fin den lilla britt-tjejen va!

Här är min hona på KM i höstas:
Molly-utstllning.jpg

Och mitt nyförvärv som anlände för en vacka sedan :love:
samson2.jpg

Senast ändrad:

men naaw:love:
Sötnosen då!
Vilken uppfödare kommer hon ifrån?

Guu så söt liten hårboll!!!! :love: Tänk om dom alltid var i den storleken....;)

Han ;) kommer från Familjen Moen i Västra Frölunda, dom har inget stamnamn eftersom detta bara var deras andra kull. Hans pappa är dock en stor favorit och har varit länge, Backkaras Globetrotter, numera bosatt hos Glitter´s.

Honan (hon i buren ;)) kommer från S*Snömolnet´s, Malmö

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: QueenLilith
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 721
Senast: Liran
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka