bild tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

johanna_h

tänkte skulle vara kul å se lite bilder på era hästar:):bump: hoppas ni inte redan har en bild tråd:crazy: (hittade ingen) berätta gärna lite om er och hästen:) själv har jag ingen egen häst:( men kan ta en bild på hästen jag rider på:)
 
Sv: bild tråd

Bildtrådar, bara för att visa och presentera sin häst ligger på forumet GNÄGG.

I diskussionerna här på fritidsridning, brukar vi bara lägga in bilder om det är något särskilt problem, vi vill peka på och då är det givetvis ALLTID våra egna bilder vi länkar till och inte andras copyrightade bilder.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
14 173
Senast: MML
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
2 469
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp