Sv: Bild på snygg, välryckt man?
Har tyvärr ingen bättre bild på denna datorn.
Har tyvärr ingen bättre bild på denna datorn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
apocalypsze skrev:Het häst lr ?
Malin_84W skrev:Till de som har en åsikt om hur en hästs man ska se ut...
Smaken är som baken! hur man väljer att ha sin hästs man är helt upp till en själv. oavsett om din häst har en välryckt man eller lång å ojämn så är hästen värd lika mycket för det! bara för att en häst har lång man så är den inte ovårdad. och det är heller inge fel att rycka manen på sin häst om man tycker det är fint!
fast jag förstår inte riktigt varför det ska vara "förbjudet" med sax när man snyggar till manen på sin häst..?? om man tex har en häst som är väldigt öm och känslig så kan det vara svårt att rycka manen. då är det bra att kunna ta till hjälpmedel. även om du har en häst som har väldigt tjock man.. jag antar att de flesta använder sax när de snyggar till svansen på hästen.... finns inget fel med att använda sax eller annat redskap för att snygga till sin häst.
smaken är som baken, som sagt. alla får vi göra som vi vill! så länge man inte plågar sin häst på något vis, bör alla få göra på sitt vis utan att få dumma kommentarer!
CeciliaW skrev:Jag håller på med operation ryckning av Girls man, vilket tar lite tid eftersom hon inte är van att bli ryckt tidigare så jag tar lite varje dag. Skulle dock gärna vilja ha bild på en häst där man tydligt ser en vad du anser vara snygg, välryckt man så jag får lite tips på vad jag ska tänka på
Någon som har en bild på en välryckt man?
Malin_84W skrev:var inte menat just till dej.. utan mest till alla som svarat på inlägget.. jag menar bara, på ett lugnt å sansat sätt utan att vilja uppröra någon, att var och en får tycka som de vill om hur en hästman ska se ut. oavsett om man tycker det är finast med kort eller lång man.
ber om ursäkt om du tog illa vid dej!
många skriver sina inlägg på ett sådant sätt som att de vill ändra på vad alla andra tycker.. det är det jag ogillar...
Impala skrev:Varför vill du göra så? Det är ju skitfult. En häst ska ha lång man...
Bison skrev:Tycker det beror helt på hästen, min pålle skulle se ut som en vildåsna i långman, o tänk dressyr pållarna dansa in på banan med lång tråkig spikrak hlb man, blä....
mazarein skrev:haha, ni skrämmer livet ur mig med sånnahär bilder! Själv har jag islänning med världens längsta och tjockaste man, och ser inte så mycket korta manar Tycker faktiskt inte att det är så snyggt, utom på vissa kanske..hihi