Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Lilljessicah

Trådstartare
Dags för en ny bildtråd tycker jag, då det kommit mkt nytt folk, och många har utökat sitt hundantal!

Shoot!

Sv: Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Här är jag och mitt gäng, som utökat med det lilla monstret i mitten
S1033396.jpg

Mattes lilla älskling:love:
S1033710.jpg

Sötnosarna-'tyvärr' var tiken på eget äventyr och kom inte med på bild:p
S1033688.jpg

Här är jag och mina älsklingar på den enda bild vi har med alla samlade. Längst till vänster ser ni Smilla, sen är det jag och så lilla Bella i knäet. Den stora lurviga bruna är min islandshäst Andvari.
paridtur.jpg

Eftersom hundarna syns lite dåligt så kör jag varsin solo-bild...
smillastaket.jpg

bellapose_orig_SE.jpg

Ja, jag ser ju inte ut som den snygging jag egentligen är på denna bilden. Men men... :angel: Vi dricker rosévin i Rålis. :):):)

picture.aspx

Härliga FINA bilder allihopa!

Jag ska försöka fastna på kort i dagarna jag med tänkte jag. Och hoppas på att hundarna hamnar inom ramen också.;)

Vi hänger mest i Stockholm och Dalarna, så har du inte varit där och snokat kanske vi har dubbelgångare... :eek:;)

Här är jag och min hund!
DSCF2154.jpg

Nja men det är en ingift kusins fd flickvän som du då ska vara ;)

Säger dig namnet Långsele något ?

Nix. Möjligtvis att jag har stannat till där när jag rest genom Norrland, men jag tror inte att det räcker. :D

Jag och Maja!:)
hundarnaochjag016.jpg

Har ingen bra bild på mig och Lowa... får ta nån dag!

Haha nej då har du en kopia av både dig och din hund.. och hör på denhär : I STOCKHOLM ;)

Jag ta å lägger mig i den här tråden:p Den första e på min familjs hund Nicke som e 5 och ett halvt år <3 världens snällaste !
show.html

den andra e på MIN :p valp Navajas som e 15 veckor tror jag... e inte helt säker.. aja han e hur busig som helst men även... okej ganska gosig :angel::D
show.html

lägger in länk för säkerhets skull om det inte funkar
http://ellenm.bilddagboken.se/p/show.html?id=77777235&t=1185660001&currimg=21

http://ellenm.bilddagboken.se/p/show.html?id=77777636&t=1185660001&currimg=22

obs dt e inte min användare på bilddagboken.. tack så mkt för lånet... hoppas dt går bra

Liknande trådar

Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 025
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 942
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar