Big Horn Arabian Light

domino

Trådstartare
Har funderingar på att köpa en sån till min ridtravare.. Men så kom jag på att jag är så kort och oftast när jag rider i westernsadlar blir lädren för långa... Nån kort människa som har den och når ner till stigbyglarna? :o :D

Jag har en och den kan min dotter rida i och hon är 150 cm lång....inga problem alls!!!

Vad bra! Då ska jag prova den på min häst iaf! Hoppas den passar honom för den ser så skön ut! Sen väger den ju inte så mycket heller! :love:

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 261
Senast: MiniLi
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 640
Övr. Barn Eskilstuna djurpark förra helgen och Astrid Lindgrens värld den här och mina pojkar 3 och 6 år har varit till sig av lycka! Har under...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 784
Senast: Sel
·
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka