Big Brother 2014

Även jag har tänkt på det men istället hängt i Flashbacks BB-tråd :)
Jag tittar för det mesta. Inte alltid så aktivt på programmen men då följer jag det via klipp på BB:s hemsida och den live-uppdatering som jag får i FB:s BB-tråd :p

Vad tycker ni om deltagarna såhär långt?

Anna
Julia
Krissy
Carro
Jenny (Norge)
Jenny (Sverige)
Mari-Lene
Ioana

Philip
TB
Anders
Pelle
John
Erland
Christoffer
Sondre
Anton
Thomas

Anna - Jag gillar Anna. Lite för gapig och svartsjuk ibland men överlag okej.
Julia - Usch! Så gnällig och tröttsam att jag blir gråhårig så fort hon syns till.
Krissy - Jättetråkig och tillför ingenting.
Carro - Alldeles för mesig för BB-huset. Klen i sig själv och svansar mest omkring efter andra.
Jenny (Norge) - Tråkig. Hon verkar rätt intetsägande.
Jenny (Sverige) - Hon hade inte behövt gå in. Falsk och gnällig.
Mari-Lene - Hon är tämligen trist men jag irriterar mig åtminstone inte på henne.
Ioana - Har inte märkt av henne så mycket än men verkar inte särskilt rolig.

Philip - Slemmig som få men han är åtminstone rolig mellan varven.
TB - Verkar snäll men den svartsjuka sidan uppskattar jag inte.
Anders - Lite tillbakadragen men han växte efter festen häromdagen.
Pelle - Märks knappt av.
John - En liten barnrumpa mentalt som väldigt gärna vill vara tuff och häftig.
Erland - Spelar spelet väldigt smart men är inte så skojig i övrigt.
Christoffer - Verkar vara lite som en gråsten. Dock kan han och Philip skoja till det ibland.
Sondre - Svag och hänger bara som en skugga efter John. Och seriöst, böla för att de andra påpekar att du inte tar halsbloss. Jösses!
Anton - Personlighet = 0.
Thomas - Lite lurig men jag gillar honom faktiskt.

Julia börjar jag bli less på.. Hon tror att hon är husets mamma som ska säga åt alla vad de ska göra osv och när de inte gör som hon säger så blir det bråk och gruppmöte..

Philip är så vidrig! Speciellt Jenny (NO) verkar tycka det är helt ok att han går och juckar och tar på henne när som helst. Men ja, han kan ju skoja till det ibland också.

Anna gillar jag. Hon är sig själv.

Sondre tycker jag nästan synd om. Det hade varit kul att få se honom utan John.

Sen vet jag inte. Jag tycker det är många som fortfarande är så anonyma som man inte riktigt har nån koll på.

Vad tyckte ni om bråket här om natten?
Jag kan förstå att man lever tätt inpå osv och att det är mycket känslor. Men å andra sidan så lever man tätt inpå och borde kanske lita lite mer på varandra? Helt rätt dock att killarna blev autonominerade!

Tycker dock att det är svintråkigt att vissa får huuur mycket tvtid som helst medans jag fortfarande inte har en susning om vilka alla är. :/

Big brother är TRÅKIGT i år!
Inga roliga människor att titta på!!

Felicia och Paulina som passade bäst som tv underhållning åkte ut, och kvar är bara för vanliga personer.
Inga roliga att titta på.
Big brother behöver människor som Jessica lindgren och Felicia och ragger..

Och killarna i år har jag inte märkt av alls! ingenting, som är helt färglösa.

Har inte sett det alls mycket.. Men de har ju bara plockat in barbies och kennies. "Snygga" människor som antagligen ska supa, knulla, knalla runt näck och sen komma ut en efter en och bli en ny uppsättning tv-kändisar.

@Modig_Korn Jag håller faktiskt inte alls med dig i den bedömningen. De som (i mitt tycke) kan anses vara "barbies och kennies" är inte särskilt många. (Julia, Jenny Norge, John, Christoffer, Anton och möjligen Mari-Lene, TB och John. Ska utröstade räknas med så kan väl Paulina och Felicia få vara med också.) Då har jag dessutom utvidgat begreppet rätt ordentligt.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 006
Senast: Mabuse
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
621
Senast: WildHorse
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Övr. Barn Ni som skaffat barn säg runt 40, och alltså var 50 när barnet var 10 år. Hur tycker ni det var att skaffa barn lite senare? Tycker ni...
2
Svar
25
· Visningar
4 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst
  • Födda -21