BH till klänning med öppen rygg

Milosari

Trådstartare
Vad har man då? Jag har sett att det finns typ självhäftande kupor, fungerar de bra? Hur vet man vilken storlek man ska ha då? Jag har den hopplösa storleken 65D vilket är brett och (mycket) platt, ska jag ändå ha A-kupa på de där självhäftande? Hjälp!

(Plan B är förstås att strunta i BH. Men vill veta vilka alternativ som finns)

Jag har 75a och har testat självhäftande kupor. De sitter en stund.. Sen känns det som att de lossnar och man får klämma tillbaka dem på plats.

Nu har jag visserligen en än mer "hopplös" BH-storlek än dig (65G), men jag hade då inte testat såna där klisterbhar. Jag har inte provat själv, men har kompisar med varierande BH-storlekar som gjort det. Deras erfarenheter har varit att de fått trycka fast dem igen hela tiden, efter ett tag (har själv sett det med egna ögon...). Gravitation verkar inte göra saken bättre, och har man som grädden på moset en "udda" storlek så...nej. Verkar det som. Nu har jag visserligen ingen klänning med öppen rygg, men skulle jag haft det, hade jag varit utan.

Min fördel i det hela är att jag inte behöver något stöd alls, en självhäftande BH är mest för att få ett litet lyft och en jämnare form. Men det är ju värdelöst om de ramlar av... :down:

Vad är det? (Jag är alltså helt novis på det här)
Typ såna här klisterlappar :)
s-l300.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 909
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 080
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar