Sv: BF idag!!

tyvärr så är det ju bara att vänta---även fast man skullle vilja skynda på det..hhaaha fick ett råd av blivande farmor att kliva upp ¨å ner på en stol hela tiden...:rofl: näe, men hålla igång sig så det sätter igång fortare säger hon
 
Sv: BF idag!!

tyvärr så är det ju bara att vänta---även fast man skullle vilja skynda på det..hhaaha fick ett råd av blivande farmor att kliva upp ¨å ner på en stol hela tiden...:rofl: näe, men hålla igång sig så det sätter igång fortare säger hon

kliva upp och ner på en stol.. låter jobbigt. vill man inte ha krafterna kvar till själva arbetet? :rofl::banana:
 
Sv: BF idag!!

jo men hon längtar så efter sitt barnbarn så hon tycker att h*n kan komma ut nu....
 
Sv: BF idag!!

Min lilla kille kom till världen efter en låååång dag av städning, bilåkande och lite spring hos hästarna. Storstädningen var nog det som gjorde det hela tror jag:D
 
Sv: BF idag!!

har vart ute på en långpromenad och är nu slutkörd...hoppas det hjälpte...annars får ja fundera på det med stolen... *haha*
 
Sv: BF idag!!

ahaa då är jag med....sambon har förresten lite svårt med att komma "in"....det är ju så mycket i vägen....:p
 
Sv: BF idag!!

Magsjuka satte igång min kompis (2 eller 3 veckor för tidigt) Hon kräktes å kräktes å när hon var klar å slutat spy var de bara att åka till förlossningen!
 
Sv: BF idag!!

Jag tycker 21 dagar verkar väldigt mycket. Det har ju varit mycket skriverier om att det föds så stora barn nu (runt 4 kilo och över) och vilka skador det kan leda till, både på barnet och på mammans underliv. Har bekanta i Frankrike och där hon bor sätts det igång 3 dagar efter bf - dag, mycket för att undvika för stora barn.
 
Sv: BF idag!!

usch...det där lät ju jobbigt med magsjuka....har faktiskt kännt mig lite halvdålig de senaste dagarna...
 
Sv: BF idag!!

min sambo var en stooor unge.....5320 tror ja han vägde och var 58 lång....
men 2 olika BM har sagt att de tror att de blir en unge på -4kg... men då hade dom ju kanske inte räknat med övertid? dag 5 är det nu.
 
Sv: BF idag!!

11:e september hade ju inte varit så kul, med tanke på terrorattacken, Anna Lindh-mordet m m.

Men nu är det ju den 12:e. Det är ett bra datum. Vad väntar du på?!

:angel::cool::D
 
Sv: BF idag!!

Storstädningen var nog det som gjorde det hela tror jag:D

Samma här, jag plockade bort alla julsaker, bytte gardiner och putsade fönster och allt annat man gör när man städar bort julen :)

På natten var det dags att åka in :D

Så jag slår ett extra slag för storstädning!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 764
Senast: Milosari
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
718
Gravid - 1år Eftersom jag idag gick in i en nu graviditetsvecka så läste jag i min gravidapp om vad som händer med min kropp och med Bebis. Jag har...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 738
Senast: bumpo
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 683
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp