Sv: BF idag!!

Håller tummarna för att det sätter igång snart.

Tyvärr är det ju bara att vänta... Hoppas bebisen tittar ut snart och att ni får en bra förlossning! Spännande!

Gud vad spännande. :bump: Hoppas att det sätter igång snart och jag håller tummarna för en bra förlossning.

lite frustrerande att bara vänta.....................men det är ju självklart värt det.

buhu, bebis kom ut nu, längtar ju efter dej...

Lycka till!

Det är ännu värre på att vänta på att bli gravid.:crazy::eek:;)

Njut av bebis i magen tiden.. man glömmer den för fort o saknar den.. (iaf jag)
den kommer när den känner fört :) tyvärr :p

Du får lova att du skriver här när de börjar hända nått=)

Jag gick över 8 dagar, och det värsta enl mig var att man inte kunde planera in någonting eftersom man inte vet från ena stunden till den andra om det tänker sätta igång... Lycka till när bebbe väl bestämmer sig för att komma ut!!

Lycka till nu när det är dags, håller tummarna för att du är inne nu och får din guldklimp till dig:banana:

Min första skulle födas 21/8 kom efter påtryckningar ut med kejsarsnitt 22/9 ... så du har ett tag kvar!

Nä det fick man inte då heller men den polske läkaren ansåg att jag hade räknat fel! Slutade med akutsnitt då hjärtljuden dippade när de försökte sätta igång med dropp.

men herrugud----en hel månad`? jag tycker det är frustrerande nog med bara 2 dagar,,,

Hur går det nu då? eller har du kanske skrivit det nån annanstans som jag har missat? :bump:

Jag har också bf idag men ingen plutt i sikte.....vi får heja på varandra!:bump:

Här är det oxå 21 dagar.
Efter 14 dagar får man komma in på undersökning varannan dag så länge det ser bra ut.
Men efter 21 dagar så sätts det igång.

Jag hade tid för undersökning men bebis tittade ut på Bf+11...tack och lov:bow:

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 640
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 563
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 350
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 721
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar