Sv: BF idag!!

Håller tummarna för att det sätter igång snart.
 
Sv: BF idag!!

Tyvärr är det ju bara att vänta... Hoppas bebisen tittar ut snart och att ni får en bra förlossning! Spännande!
 
Sv: BF idag!!

Gud vad spännande. :bump: Hoppas att det sätter igång snart och jag håller tummarna för en bra förlossning.
 
Sv: BF idag!!

lite frustrerande att bara vänta.....................men det är ju självklart värt det.

buhu, bebis kom ut nu, längtar ju efter dej...
 
Sv: BF idag!!

Lycka till!

Det är ännu värre på att vänta på att bli gravid.:crazy::eek:;)
 
Sv: BF idag!!

Njut av bebis i magen tiden.. man glömmer den för fort o saknar den.. (iaf jag)
den kommer när den känner fört :) tyvärr :p
 
Sv: BF idag!!

Du får lova att du skriver här när de börjar hända nått=)
 
Sv: BF idag!!

Jag gick över 8 dagar, och det värsta enl mig var att man inte kunde planera in någonting eftersom man inte vet från ena stunden till den andra om det tänker sätta igång... Lycka till när bebbe väl bestämmer sig för att komma ut!!
 
Sv: BF idag!!

Lycka till nu när det är dags, håller tummarna för att du är inne nu och får din guldklimp till dig:banana:
 
Sv: BF idag!!

Min första skulle födas 21/8 kom efter påtryckningar ut med kejsarsnitt 22/9 ... så du har ett tag kvar!
 
Sv: BF idag!!

Nä det fick man inte då heller men den polske läkaren ansåg att jag hade räknat fel! Slutade med akutsnitt då hjärtljuden dippade när de försökte sätta igång med dropp.
 
Sv: BF idag!!

men herrugud----en hel månad`? jag tycker det är frustrerande nog med bara 2 dagar,,,
 
Sv: BF idag!!

Hur går det nu då? eller har du kanske skrivit det nån annanstans som jag har missat? :bump:
 
Sv: BF idag!!

Jag har också bf idag men ingen plutt i sikte.....vi får heja på varandra!:bump:
 
Sv: BF idag!!

här får man gå över 21 dagar.

Mitt vatten gick dag 13 så dom satte igång mig dag 17. Jag akutsnittades dag 18.
 
Sv: BF idag!!

Här är det oxå 21 dagar.
Efter 14 dagar får man komma in på undersökning varannan dag så länge det ser bra ut.
Men efter 21 dagar så sätts det igång.

Jag hade tid för undersökning men bebis tittade ut på Bf+11...tack och lov:bow:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 764
Senast: Milosari
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
718
Gravid - 1år Eftersom jag idag gick in i en nu graviditetsvecka så läste jag i min gravidapp om vad som händer med min kropp och med Bebis. Jag har...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 738
Senast: bumpo
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 683
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp