BF idag, vart är du lilla bebis?

Jolanta

Trådstartare
Ja, för 12 min sen så började min BF dag, men inte verkar du bry sig om det.

Jag är så less på att vara gravid nu, och kommer snart att trycka ut dig med våld.

Blä och fy, kom ut nu!

Någon som har något drastiskt tips på hur man får ut en motsträvig unge? :)
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Just det, det är ju din tur idag! Önskar dig all lycka till och håller tummarna för att lillen tänker titta ut nu när det är dagen D :banana::banana:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Usch vad jobbigt. Inga tips tyvärr, men håller tummarna för att den tittar ut snart. :)

Jag har BF imorgon eg & då blir lille Emil nästan 2 veckor gammal. Ofattbart.:D:love:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Det tror jag knappast han gör, han verkar trivas bra där inne...

Har inte sovit något inatt, ont, och så håller hunden på å bli knäpp. :(

CQ: Jag testade allt BM rekommenderade igår, inte hjälpte det. :mad:

Shit vad tiden går, det känns inte som om det var 2 veckor sen lilla Emil kom ut... :love:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Lovar att när du minst anar det så vill h*n ut i en rasande fart. :D Men jag förstår om det känns jobbigt att vänta & just det att inte veta när det är dax.

Nu hade jag varken ont eller kände mig stor & tung på slutet. Men jisses vilken skillnad det är att ha blivit av med magen, men känner sig så lätt & liten. :D

Ja, nog går tiden foooort alltid...snart sitter man väl här med en trotsig tonårskille. :D
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Åh, hoppas den snart kommer ut Jolanta :bump:
Spännande!
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Jo, det skulle ju varit kul om bebis vill komma ut till veckan åtminstone, min mamma och pappa kommer på måndag, och de har kört 150 mil enkel väg.

De visste ju att det inte finns några garantier att jag skulle få när de är där, men det skulle vara lite snopet om han inte vill komma ut nu på hela veckan.


Vansinnet: Det hoppas jag med! Jag vill ha tillbaka min kropp! :D
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

de e pest att vänta, jag vet=(
Hoppas du slipper gå över lika länge som mig. 12 dagar...
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Ja, huvva, det vägrar jag! Max ett par dagar till står jag ut... :)

Det som är mest jobbigt är ju att alla hela tiden ringer och frågar "Har han inte kommit än?"

Det är väl klart som korvspad att han inte kommit, då hade jag väl för tusan RINGT till dem! :mad:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Jag vill ha tillbaka min kropp! :D

Fast om du ska amma får du inte tillbaka din kropp än ;). Men givetvis är det skönt att bli smidigare i alla fall!

Hoppas den lille/a tittar ut snart och att allt går smidigt! :)
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Osså BF.. Ingen bebis..

Visst är det irriterande, man ser namnet "Knut" för femtonde gången på en vecka och det första man säger är "NEJ JAG HAR INTE KLÄCKT ÄNNU"..

Eller "Ingen bebis än *klick*"

Jag har kommit till det där stadiet då jag stänger av min mobil.. :angel:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Sant, men då kan jag åtminstone lägga ifrån mig bebis och gå därifrån mellan amningarna! :) Lite svårt nu! :D
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Det värsta är att min mamma och sambons mamma ringer varje dag och frågar, DE är det väl självklart att man ringer direkt man ska in på BB.

Knäppgökar! :D
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Ja!
Min mamma har hajat galoppen.. Hon ringer på kvällen och frågar hur JAG mår, och ger MIG lite uppmärksamhet.. Dock oftast när jag är som tröttast och ögonen går i kors, men jag blir glad ändå.. Sen låter hon mig trilla in i bebispratet.. Hon är smart tanten..

Pappa är den som ringer mest här, men han är orolig för mig för att det vart jobbigt och att jag inte fått må så bra som man kunde ha hoppats. Så ha när mest rädd för att jag skall vara ledsen. Men sen är han väldigt nyfiken på sitt nya barnbarn också. Fast idag när jag ringde var han inte alls pratglad..

Sambons familj ringer sällan, de är väldigt försiktiga med det, inte för att de är knäppa, utan för att de vet att man behöver lite tid för sig själv.. Dom är helt underbara..
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Sambon har fått en lista på vilka han skall ringa, och vilken tid på dygnet..

Mamma, mellan 06-07 på morgonen vardag, på helgen vilket som..
Pappa går upp 05, ring innan eller efter mamma.. På helgen när vilket som..

Mamma och Pappa fixar resten av syskonskaran och tar hand om alla bestyr. De kommer upp med en gång bebisen kommer. 80 mil tur o retur så jag hoppas mor och far kan hålla sams en helg om de skall stanna sålänge...
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

tänk om min och sambons familj kunde vara sådär! :love:

Fast det är ju jätte kul att de bryr sig, det är bara jag som är grinig eftersom ingen bebis kommer!
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Jag har hela mitt jobbs telefonlista, de räknar alla med att jag ska ringa dem när det blir dax... Mja säger jag, det blir nog efter i såfall.

Mina och sambons föräldrar kan vi ringa dygnet runt.

Som jag skrev längre upp, mamma och pappa kör 150 mil enkel väg nu på måndag...:crazy:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

150 mil är lååååångt!!
Jag tyckte jag hade rymt en bra bit hemifrån :angel:

Nu skall jag gå och prata lite med filmkameran, idag börjar den RIKTIGA väntan på bebisen jue, så det är dags att börja dokumentera...
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Gud, jag kan inte föreställa mig hur otålig du måste vara nu!
Jag har 3 veckor (ganska exakt) kvar till BF och jag börjar redan stressa på att lillskiten ska komma ut!

Jag saknar mina gammla jeans och tröjjor som faktiskt TÄCKER hela magen! :bump:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Jotack, en magtäckande tröja skulle vara skönt. Inte ens mina mamma tröjor täcker magen nu. :D

Du kanske får tidigare? :idea: Det finns det ju tydligen folk som får också...

*CQ mutter mutter Via mutter mutter osv* :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
758
Senast: Sassy
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 911
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 153
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 482
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp