Bevara kaninskinn!

skuggan_

Trådstartare
Har köpt tre kaniner och köttet var tänkt att användas till hundarna! Men dem äter det inte. Jag har ialf flått en kanin, för att vara nybörjare är jag ganska nöjd :p

Jag har lagt in i frysen efter en snabb googling men vad gör jag sen?

Skuggan_
 
Sv: Bevara kaninskinn!

KL

Haha men jag äter ju inte kött:p

Just nu ligger skinnet i frysen så "organismerna" skall dö ut men hur länge tror ni det behöver ligga där?

Skuggan_
 
Sv: Bevara kaninskinn!

kl
Ingen som vet någon som köper kaninskinn? Kommer snart ha 7 stycken som jag inte kan beredda men jag vill inte ha dem men får gärna lite pengar för dem (allt över täcker bensinkostnaden är bra:p)
 

Liknande trådar

Mat Hur förvarar ni isbitar i frysen? Jag har tre sådana där isbitsformar från IKEA, men när jag gjort isbitar i dem tycker jag att bitarna...
Svar
13
· Visningar
614
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 726
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 858
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp