Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte bara att det såg så väldigt litet ut mot den storleken som det var skrivet att det var. Den andra ringen satt nästan mitt i av den delningen (tvådelat). Jag är inte intresserad av att rida med det, men såg en annons på ett och förstod inte vad det skulle vara bra förSjälvklart måste du köpa en storlek som passar hästen, så att det inte blir för litet
Det funkar bra på visa starka eller framtunga hästar.
När man tar i tygeln blir det även ett tryck på andra sidan från den extra bettringen vilket visa hästar uppfattar som tydligare signaler.
Personligen känns det som risken att nypa i skinnet med bett ringen borde bli större :/
Har du en bild? Det finns flera varianterNär använder man ett sånt? Blir det inte väldigt litet?
Det kan det nog varaÄr det scourier du menar?
Ringarna är lösaTyckte bara att det såg så väldigt litet ut mot den storleken som det var skrivet att det var. Den andra ringen satt nästan mitt i av den delningen (tvådelat). Jag är inte intresserad av att rida med det, men såg en annons på ett och förstod inte vad det skulle vara bra för
Tyckte bara att det såg så väldigt litet ut mot den storleken som det var skrivet att det var. Den andra ringen satt nästan mitt i av den delningen (tvådelat). Jag är inte intresserad av att rida med det, men såg en annons på ett och förstod inte vad det skulle vara bra för
Inte så lösa på det jag visade, det jag såg först var inte ringen mer rörlig än att den nog kunde snurra runtRingarna är lösa
https://images.app.goo.gl/9FgeCv9wTpwB7TLG8
Var det denna variant du såg kanske?Inte så lösa på det jag visade, det jag såg först var inte ringen mer rörlig än att den nog kunde snurra runt
Ungefär, fast hålet ringen satt i var mycket mindreVar det denna variant du såg kanske?