Bett fråga....?

norpan85

Trådstartare
NÅGON som vet vart jag kan få tag på ett sånt tredelat bett med fasta ringar och en platta i mitten?? alltså mittendelen e ganska lång och helt platt..min häst gick på det hos sin förra ägare och funka kanon på det men jag hittar inget nånstans!!:crazy: Vore himla glad om nån kunde tala om vart jag kan få tag på det??:crazy:
Tack!

Sv: Bett fråga....?

Tack för tipset, men ett sådant är det jag har..ska ha ett med en lång helt platt mittendel..men jag har hittat ett sånt nu på bomberbits.se
Enda stället som hade dom...:crazy:

Sv: Bett fråga....?

Tack för tipset, men ett sådant är det jag har..ska ha ett med en lång helt platt mittendel..men jag har hittat ett sånt nu på bomberbits.se
Enda stället som hade dom...:crazy:

Men det är ju en helt platt mittdel på bettet jag länkade till. Klicka på bilden så förstoras den, så ser du det.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 953
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 278
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar