P
pannkakssmet
Sv: Betesbegränsare
Den såg ju jättebra ut! Att den inte fanns i större storlek.
Den såg ju jättebra ut! Att den inte fanns i större storlek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lånar tråden lite för en egen fråga. Letar efter en betesbegränsare till min häst som drar x-full.
Har kollat på lite engelska sidor och sett att de har lite större storlekar än vad vi har. (tror jag?) Men jag är kass på engelska storleksbeteckningar. Kan ni hjälpa mig? Här finns en storlekstabell;http://www.horsetackco.com/best-friend-muzzle-sizing-chart.html
Ska jag ta oversize eller draft?
Uppdatering.
Min nya geenguard gillar jag skarpt!
Den finns bara i storlek ponny/full men den käns betydligt större än vanliga gg i storlek full. Den sitter bra och han kan inte äta på sidan av den. Han får inte heller något skav av den vilket han fått av dom andra jag testat.
Btw så kostade den 680kr inklusive frakten att beställa. Så mycket pengar, men känns klart vettigare än att köpa gg här.
Men problemet återstår med att han får i sig lite för lite mat med munkorgen. Betet är naturbete/skogsbete så det är inte så kraftigt och han har inte jättebra ät teknik. Så nu funderar jag på att ha honom utan munkorg och testa. Magert bete i kombination med att jag nu kan rida gör att jag funderar på att testa.
Fast 'vanliga' GG är ju hårdplast? Iaf min, rejält hård plast?
Tack för svaret! Den låter superintressant, trots saftiga priset Verkar materialet i korgen hållbart? Är det typ samma som vanligga GG eller mer hårdplast? Har du specialgrimman eller en vanlig till? Förlåt flera frågor, men jag har ingen IRL att titta på.
Jag tycker de jag känt på var lite böjliga? Stela liksom, men går att böja.
Tänkte hårdplast mer som typ kundkorg, kommer inte på något bättre exempel. Sån plast som lätt är lite spröd, spricker lätt vid tryck.
Tack igen, jättesnällt att du svarar. Den låter helt klart bättre än gamla modellen! Har bara provat den på och "njjjaaae". Den här verrkar bra! Ska nog beställla en så småningom