Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag köpte min ena häst i somras betalade jag via internetbanken kvällen innan jag hämtade henne. Funkade bra för oss, men nästa gång blir det nog swish-himla smidigt!
Jag visste inte att det är så vanligt att man betalar med swish. Har inte satt mig in i hur pass säkert swish är, så jag har bara vågat använda det till småsummor av andra saker. Smidigt i alla fall!
Ekonomi & Juridik
Dags för besiktning nu under veckan, köparen kommer pga avstånd inte vara med utan nöjde sig med att prata med vet i efterhand.
Hästen...
Ekonomi & Juridik
Skall sälja en av mina hästar och har äntligen hittat en köpare som jag tycker verkar seriös. Nu uppstod dock frågan vem som skall stå...
Hundavel & Ras Jag håller faktiskt inte med. Risken med en "snäll målbild" i flera led är att man inte kommer nånstans för att man hela tiden tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.