Betäckningar 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Moffsan fy så hemskt. :cry: Det är mardrömmen verkligen.

Jag kommer inte kolla "mina" ston förrän vid årsskiftet, då stoägaren tar blodprov. Så jag hänger kvar här oavsett och så hoppas jag verkligen på fortsatt dräktighet på bägge... :)
 
Fy vad hemskt @Moffsan , kan inte tänka mig hur det känns att hitta henne död!:cry:

På onsdag ska jag på ultraljud med Nova. Ca 45 dygn och kollar bara för att kunna försäkra. Hoppas hon fortfarande är dräktig!
 
Mitt sto var dräktig vid 45 dygns kollen med warsteiner för en månad sedan så hoppas att hon fortfarande är dräktig, håller tummar och tår att de går vägen allt ting :)
 
Får tyvärr lämna denna tråden, mitt älskade sto hittades död i hagen igår :cry: först mister jag hennes föl i år o nu henne, livet är rejält orättvist... :(
Önskar er andra lycka till med era ston o kommande föl :heart

miljoner kramar och tankar till dig!! finns inga ord... :(
 
dafdc0c9788c3e8a412723b3a5f67b3522340cd5093643c8c3010fdb9c9f6e78.jpg

Vi försöker i år igen :) Hoppas att fölisen vill komma ut åt rätt håll. Florida är betäckt och konstaterad dräktig. Om allt går som det ska kommer det en bebis i slutet av maj.
 
Eftersom man lagt in samma inlägg både i denna tråd och i den för dräktiga ston trots att jag påpekat att man får välja tråd låser jag denna.

Görel moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 131
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 530
Senast: Lhas
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 341
Senast: iNHALE
·
Avel Hej! Jag gjorde en gynkoll på mitt swb sto förra torsdagen 29/4. Allt såg bra ut och hon var på väg i brunst och veterinären såg...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp