Betäckt i flera år, men inga resultat på avkommor?

Ridtjejen

Trådstartare
Om ett avelssto finns på blup.se men det står bara åren som hon är betäckt, men tomt i resultatrutorna under 4 års tid. Ska man utgå ifrån att stoet ej blev dräktigt, el kan avkomman ha reggats i annan avelsförening?

Sv: Betäckt i flera år, men inga resultat på avkommor?

Det kan ju vara vilket som :) Jag kan tycka att det är lite synd att avkommor reggade i andra förbund inte syns alls.

Sv: Betäckt i flera år, men inga resultat på avkommor?

Eller så kan det vara så att de inte är reggade alls, men det är nog mer aktuellt för lite äldre hästar innan det blev passkrav.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 058
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 221
Senast: Hazel
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka