Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog samma här. Så snabbt och smidigt via ombud, har inte gått via ombud innan men vilken skillnad mot att prata med kundtjänst (gäller väl alla bolag).@_Taggis_ det blev agria., dom har erbjudande nu att premien du betalar på föl och fosterföräkringen för du tillbaka när du tecknar fölförsäkringen 2023
Rund som en bollDags att hämta hem stoet jag har på foder från seminstationen där hon senast var dräktig på 40 dygn förra veckan. Hon har stått på stationen sedan början av juli. Ett lusitanosto utan känd stam som är betäckt med PRE hingsten Nespreso Maz.
Gör gärna en dräktighetstrådIngen tråd för dräktiga ston så tittar in här. Det ska vara dygn 160 idag och hon har gått och blivit en mysboll. Kanske inte så förtjust i sadel längre, vi får se. Men köra går utmärkt så det blir nog utfasning till mer körning, tömkörning och promenader om hon inte vill bli riden. Älsklingen Bilden är före senaste körpasset. Känns så skönt att hon verkar gilla att vara dräktig. Märks att hennes normala humör kanske beror på hormoner som leker bergochdalbana.
Visa bifogad fil 103414
Det är nog deras årskalender för 2023 du fåttIdag kom ett sms om att det ligger et paket till mig på posten från Schockemöhle?! Jag hoppas verkligen INTE det är sperma de skickat nu....
(Med mindre det är fryssperma såklart, det vore ju inte fel som julklapp.... dock inte så smart att skicka med posten kanske!)