Mitt sto dräktig på 45 dygn idag Veterinären tyckte livmodern var lite liten för åldern på fostret men sen sa hon att hon har i princip uteslutande stora hästar och min haflingerdam är ju trots allt en ponny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt sto ska kollas på fredag på 91 dygn, hon uppför sig som att hon är dräktig så jag hoppast att allt fortfarande är ok.
Vilka andra har kommit så långt som till 70/90-dygns koll nu?
Min är på dygn 75 nu, och jag planerar att kolla henne under nästa vecka . Jag har fortfarande semester då så det kan vara skönt att för en gångs skull slippa ta ledigt (tycker säkert även min chef ).Mitt sto ska kollas på fredag på 91 dygn, hon uppför sig som att hon är dräktig så jag hoppast att allt fortfarande är ok.
Vilka andra har kommit så långt som till 70/90-dygns koll nu?
Det börjar bli dagsSnart dags för en dräktighetstråd 2018/2019 kanske. Känns jättekonstigt att bara ha ett sto dräktigt, även om resultatet känns väldigt spännande. Fortfarande ej kollat stoet, men jag kan inte tänka mig att hon tappat det efter kollen på 45 dygn.
Dräktigt på 15 dygn idag med Don Olymbrio och jag ber till högre makter om mer tur det kommande året än vad jag haft i år.