Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska inte kolla henne igen tidigare då? Än finns det ju tid att börja om ifall hon resorberat. Jag hade nog inte klarat av att vänta . Men din tjej var tråkig att åka med va?Hojja, all denna nervositet och det är så långt kvar fram till fölning. Stoet är superbrunstig... Håller tummar och tår att det fortfarande finns något där inne till 90-dygns kollen.
Du ska inte kolla henne igen tidigare då? Än finns det ju tid att börja om ifall hon resorberat. Jag hade nog inte klarat av att vänta . Men din tjej var tråkig att åka med va?
Äntligen kan jag skriva att även mitt sto är dräktigt kollad idag på 17 dygn efter senaste betäckning. Vet trodde att hon va på dygn 19 Sååå glad nu hoppas jag bebis stannar därinne!
Japp det blev detBlev det den svenskstationerade hingsten?
(Grattis!!)
Kollar ni alla på dygn 40 nästa gång? Min vet. rekommenderade att kolla på dygn 30 ifall stoet resorberar och man behöver betäcka om.
Kollar ni alla på dygn 40 nästa gång? Min vet. rekommenderade att kolla på dygn 30 ifall stoet resorberar och man behöver betäcka om.
Jag har kollat på dygn 18, 31 och 40 än så länge. Kollen vid 30 är ju mest för att se om man ska börja om från början. Än så länge finns det ju tid för det så då kan det ju vara smart att göra den kollen.Kollar ni alla på dygn 40 nästa gång? Min vet. rekommenderade att kolla på dygn 30 ifall stoet resorberar och man behöver betäcka om.