Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha en sån har jag ju också beställt! Men jag får ju bara bruna...
2 av mina ston har passerat 90 dygn, dräktiga med Hasard och Click and Cash. Sen inseminerade jag ett sto i mitten av juli, hon är dräktig med Diero Lux N. Sista stoet fick jag byta hingst på och hon fick bara en inseminering på sig med Carlton Hill, men tog sig. Nu håller jag alla tummar för att hon behållar detta foster...
Haha en sån har jag ju också beställt! Men jag får ju bara bruna...
2 av mina ston har passerat 90 dygn, dräktiga med Hasard och Click and Cash. Sen inseminerade jag ett sto i mitten av juli, hon är dräktig med Diero Lux N. Sista stoet fick jag byta hingst på och hon fick bara en inseminering på sig med Carlton Hill, men tog sig. Nu håller jag alla tummar för att hon behållar detta foster...
Min var tyvärr inte dräktig vid koll idag. Det var lite väntat, det var ju trots allt bara en brunst samt att det fanns lite bakterier/vätska i livmodern, seg att få igång brunst på etc. Så tyvärr. Vi får börja tidigt nästa säsong istället. Håller tummarna för er andra och att det blir många fina bukeföl nästa år
Min var tyvärr inte dräktig vid koll idag. Det var lite väntat, det var ju trots allt bara en brunst samt att det fanns lite bakterier/vätska i livmodern, seg att få igång brunst på etc. Så tyvärr. Vi får börja tidigt nästa säsong istället. Håller tummarna för er andra och att det blir många fina bukeföl nästa år
@Miiikaela_
Så tråkigt! Hoppas på bättre lycka nästa säsong.
Jag ska flytta Dora till grannstallet där det står två hästar på lösdrift. Hon har gått med dessa två hästar på bete någon vecka förra året så det är inte två helt okända hästar. Men känner jag min häst rätt så kommer hon vara väldigt speedad vid ihopsläppet. När törs jag byta stall? 42 dygn har gått idag.
Naaj..så trist! Lycka till i vår istället!Min var tyvärr inte dräktig vid koll idag. Det var lite väntat, det var ju trots allt bara en brunst samt att det fanns lite bakterier/vätska i livmodern, seg att få igång brunst på etc. Så tyvärr. Vi får börja tidigt nästa säsong istället. Håller tummarna för er andra och att det blir många fina bukeföl nästa år
Min är DRÄKTIG!
Jävlars så glad jag är.
Hon fick en enda chans eftersom fölungen iår kom så sent, hon sprutades igång efter fölbrunst och tog sig på det enda skicket. Så nästa år blir det en liten Hasard bebis om allt går rätt hela vägen.
Tråkigt! Bättre tur nästa år.Min var tyvärr inte dräktig vid koll idag. Det var lite väntat, det var ju trots allt bara en brunst samt att det fanns lite bakterier/vätska i livmodern, seg att få igång brunst på etc. Så tyvärr. Vi får börja tidigt nästa säsong istället. Håller tummarna för er andra och att det blir många fina bukeföl nästa år
@cirkus
Grattis :-)